Το DRG160 είναι ένα scooter με σπορ διάθεση και συμπεριφορά, αλλά με γενναίες δόσεις πρακτικότητας και τεχνολογίας ταυτόχρονα. Παρά τις μικρές του διαστάσεις, το DRG ξεχειλίζει αιχμές και τεθλασμένες γραμμές, που το κάνουν πολύ επιθετικό στην εμφάνιση και σε προδιαθέτουν για το επίπεδο τεχνολογίας του. Την αγριεμένη και σπορ όψη του κολακεύει ιδανικά το υψηλό επίπεδο ποιότητας κατασκευής, που ικανοποιεί απόλυτα για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο. H σέλα είναι δύο επιπέδων και το τμήμα του αναβάτη είναι μεν αρκετά σκληρό, ωστόσο καλά σχηματισμένο για σωστή στήριξη. Η –μεγάλη- έκπληξη έρχεται από το πίσω τμήμα της σέλας, για τον συνεπιβάτη: το πίσω τμήμα είναι αισθητά πιο μαλακό και φέρει περισσότερο γέμισμα, προσφέροντας μια διαφορετική εργονομική ταυτότητα. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα είναι αρκετά μεγάλος, αφού θα χωρέσει ένα jet κράνος και διάφορα μικροπράγματα.
Ο 160άρης μονοκύλινδρος κάνει χρήση της τελευταίας τεχνολογίας, με αποκορύφωμα φυσικά το σύστημα start-stop της SYM (σύστημα που δουλεύει εντυπωσιακά καλά), με την ονομασία ZRSG – Zero Resistance Starter Generator. Το μονοκύλινδρο μοτέρ φέρει 4βάλβιδη κεφαλή, αποδίδοντας 15 ίππους στις 8.500 στροφές και 1,6 kgm ροπής στις 5.500 στροφές. Με ευστροφία και άμεση απόκριση στο γκάζι, αλλά και πολύ σωστή κλιμάκωση του CVT με έμφαση στις χαμηλομεσαίες στροφές, το μοτέρ κινεί το DRG σαν σαΐτα ανάμεσα στην κίνηση και από σημείο σε σημείο. Οι 15 ίπποι του μοντέλου είναι καλά γυμνασμένοι, αφού ακόμη και με δύο άτομα στην σέλα, οι επιταχύνσεις του DRG είναι απρόσκοπτες, ενώ μπορείτε να δείτε μέχρι και 120 χλμ/ώρα στο κοντέρ του. Η ευελιξία του DRG είναι… παροιμιώδης, αφού χάρη στις μικρές διαστάσεις του και τους τροχούς των 13 ιντσών, το μοντέλο αλλάζει κατεύθυνση με την ελάχιστη απαιτούμενη δύναμη στο τιμόνι.