Με τα «γονίδια» του μεγαλύτερου VF185, το SYM VF125 βάζει ξεκάθαρα μπροστά την σπορ ταυτότητά του και το οδηγικό πλεονέκτημα των φαρδιών τροχών του, ενώ κατά τα άλλα έχει όλα όσα ο Έλληνας αναβάτης αγαπά διαχρονικά, σε κάθε παπί. Το VF125 ακολουθεί κατά γράμμα το σχεδιαστικό μονοπάτι του μεγαλύτερου μοντέλου, διατηρώντας το επιβλητικό παρουσιαστικό του. Η σπορ ταυτότητα διατηρείται ισχυρή και στο κομμάτι της εργονομίας, καθώς το μοντέλο της SYM έχει κάποιες διαφορές από το «μέσο παπί». Αν και η τοποθέτηση τιμονιού και μαρσπιέ είναι σαφώς στα πρότυπα της κατηγορίας, η υπερυψωμένη ποδιά στο κέντρο αλλάζει την ευκολία πρόσβασης: Ο αναβάτης πρέπει να το καβαλήσει είτε με το πόδι πάνω από την σέλα, είτε ψηλά πάνω από την ποδιά και όχι απευθείας, από εμπρός. Η σέλα του VF125 είναι στενή στο εμπρός της μέρος, αλλά ιδιαίτερα μακριά και γεμισμένη με μέτριας σκληρότητας αφρώδες.
Το αιχμηρό σχήμα της, που συμφωνεί με τις γραμμές του μοντέλου, σημαίνει ότι στα φρεναρίσματα ο αναβάτης γλιστρά ελαφρώς προς τα εμπρός, όμως σε θέμα άνεσης η σέλα ικανοποιεί πλήρως και ακόμα και οι μεγαλύτερες αστικές διαδρομές, δεν θα κουράσουν. Το ίδιο ισχύει και για την πίσω θέση. Ο κινητήρας του VF125 αποδίδει 9,7 ίππους και τα 0,9 kgm ροπής, στις 8.500 και 7.000 σαλ αντίστοιχα και δίνει έμφαση στην δύναμη και την ελαστικότητα τόσο στο μεσαίο όσο και και στο ψηλό φάσμα στροφών. Το VF125 κυλά με χαρακτηριστική στιβαρότητα και αίσθηση ασφάλειας στο δρόμο, ενώ στις στροφές τα φαρδιά ελαστικά του χαρίζουν γραμμική, σταθερή συμπεριφορά ακόμα και σε μεγαλύτερες. Οι αναρτήσεις του VF κάνουν αρκετά καλή δουλειά στην απορρόφηση των ανωμαλιών. Η συμπεριφορά δεν δημιουργεί προβληματισμό, ενώ μάλιστα χαρίζει σταθερότητα σε πιο επιθετική οδήγηση.