Το BN 302 είναι απίστευτα διασκεδαστικό παντού και πάντα, με σοβαρό στήσιμο, είναι ικανό να αλλάξει την καθημερινότητα σας, κάνοντας σας να χαμογελάτε ακόμα και στις πιο άχαρες διαδρομές. Ισορροπημένοι όγκοι, όμορφη μάσκα και ουρά, ναι, το BN 302 είναι κουκλί, δεν χωράει αμφιβολία σε αυτό! Εντύπωση, όμως, κάνει και η υψηλή ποιότητα κατασκευής. Η σέλα στα 795 χλστ., είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας από πλευράς ύψους. Ο χώρος που προσφέρει στον αναβάτη είναι αρκετός και παρά το ότι το αφρώδες της είναι σκληρό, τελικά δεν κουράζει ακόμα και σε πολύωρη παραμονή πάνω της. Σε ό,τι αφορά τώρα στον συνεπιβάτη, το μερίδιο της σέλας που του αναλογεί δεν είναι μικρό, ενώ έχει στη διάθεση του εργονομικές χειρολαβές για στήριξη. Ο πίνακας οργάνων συνίσταται από ένα αναλογικό στροφόμετρο, μια ψηφιακή οθόνη και κάποιες ενδεικτικές λυχνίες.
Δικύλινδρος σε σειρά ο κινητήρας, με χωρητικότητα 300 κ.εκ. και διαστήματα ανάφλεξης 360 μοιρών. Υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος και με δυο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, αποδίδει ισχύ της τάξεως των 38 ίππων στις 10.000σ.α.λ. και 2,6 kg-m ροπής στις 9.750. Το BN 302 είναι πολύ ευέλικτο και υπακούει άμεσα στις προσταγές που του διαβιβάζονται από το μεγάλο τιμόνι, δεν υπάρχει ούτε lag, ούτε "στο περίπου" εκτέλεση αυτών που έχει κληθεί να εκτελέσει. Σε πιο κλειστά κομμάτια, έξω από την πόλη, το μόνο που χρειάζεται είναι να κρατάς τις στροφές ψηλά, παίζοντας με το πολύ θετικό κιβώτιο και να οδηγείς "με φόρα". Θα σε ανταμείψει, διατηρώντας μεγάλες ταχύτητες μέσα στην στροφή και πληροφορώντας σε πλουσιοπάροχα για τα όρια της. Το BN 302 δεν θα πει όχι σε ταξιδάκια και μακρινές βόλτες εκτός πόλης. Μπορεί να διατηρεί όλη μέρα ταχύτητες από 140 έως 150 χλμ./ώρα, έχοντας αποθέματα για προσπεράσεις, ενώ το μασκάκι και η μικρή ζελατίνα κάνουν αρκετά καλή δουλειά στο να εκτρέπουν το κύριο ρεύμα αέρα από τον κορμό του οδηγού.