LIVE: κίνηση στους δρόμους
Kawasaki Eliminator 500 – Test
Kawasaki Eliminator 500 – Test
Kawasaki Eliminator 500 – Test
Kawasaki Eliminator 500 – Test
Kawasaki Eliminator 500 – Test
  • Kawasaki Eliminator 500 – Test
  • Kawasaki Eliminator 500 – Test
  • Kawasaki Eliminator 500 – Test
  • Kawasaki Eliminator 500 – Test
  • Kawasaki Eliminator 500 – Test

Kawasaki Eliminator 500 – Test

- Cruiser εμφάνιση με Bobber στοιχεία και προσοχή στη λεπτομέρεια
- Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 451 κυβικών με 45,4 ίππους
- Στρογγυλή LCD οθόνη με δυνατότητα συνδεσιμότητας
- Τροχοί 18 και 16 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα

Τιμή: 7.295 ευρώ

+: Εμφάνιση, Ποιότητα κύλισης, λειτουργία κινητήρα
-: Σέλα συνεπιβάτη

Όντας στην παραγωγή από το 1985 μέχρι το 2007, το Eliminator αποτέλεσε μέσα στα χρόνια ένα όνομα – θρύλο για την Kawasaki. Τώρα οι «Πράσινοι» το έφεραν και πάλι στην παραγωγή, σε μια Α2 μορφή, με το Eliminator 500 να παίρνει μεν στοιχεία από τους «προγόνους» του, αλλά να έρχεται στη σύγχρονη εποχή. Cruising και σπορ αίσθηση παντρεύονται πάνω στο Eliminator 500 για να παράξουν ένα μοναδικό …υβρίδιο.
 
H Kawasaki είχε ανέκαθεν την τάση να σχεδιάζει μοτοσυκλέτες οποιασδήποτε κατηγορίας και να τις κάνει ένα κλικ πιο… σπορ από τους υπόλοιπους. Το ίδιο έκανε και με το Eliminator 500, το οποίο είναι μεν Cruiser στα βασικά κομμάτια της εμφάνισης (τσιμπώντας και μερικά στοιχεία από Bobber), όμως ο ωραιότατος δικύλινδρος κινητήρας του το φέρνει σε πιο σπορ ρυθμούς, φτιάχνοντας ένα τρομερά ενδιαφέρον σύνολο.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά