Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
  • Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
  • Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
  • Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
  • Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
  • Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
  • Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
  • Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
  • Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός
  • Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός

Τα ελαφρύτερα Α2 Adventure με 19αρη ακτινωτό εμπρός

- Οδηγούνται με δίπλωμα Α2 και αποδίδουν έως και 48 άλογα
- Στα 166 κιλά γεμάτο το πιο ελαφρύ από τα 4
- Με ακτινωτούς τροχούς 19 ιντσών εμπρός
- Με χαμηλές καταναλώσεις και μεγάλες αυτονομίες

VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Οδηγούνται με δίπλωμα Α2 και αποδίδουν έως και 48 άλογα

Με την δημοτικότητα του Adventure Lifestyle και των εναλλακτικών οικονομικών διακοπών να βρίσκεται στα ύψη, η κατηγορία των μικρών adventure μοτοσυκλετών που ανήκουν στην Α2 κατηγορία μεσουρανεί. Φορτώνοντας λίγα πράγματα σε δύο μαλακά σαμάρια, και μία σκηνή στην σχάρα, μπορείς, solo ή και δικάβαλο, να ταξιδέψεις σε μέρη με παρθένα πράσινα τοπία, να στήσεις την σκηνή σου και να απολαύσεις έναν ουρανό γεμάτο αστέρια. Παράλληλα, πολύ σημαντικό στοιχείο αυτών των μοτοσυκλετών είναι η διττή χρήση τους, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις αποτελούν το καθημερινό μέσο μετακίνησης του αναβάτη. Οι 4 μοτοσυκλέτες που επιλέξαμε στην λίστα, είναι οι πιο ελαφριές adventure της Α2 κατηγορίας που αποκτούν 19αρη ακτινωτό τροχό εμπρός και μπορούν να κινηθούν τόσο στην άσφαλτό όσο και στο χώμα. Το πιο δυνατό από τα 4, το Voge DS525X, είναι και το μόνο με δικύλινδρο κινητήρα αλλά και το πιο μεγάλο σε κυβισμό, στα 494cc. Αποδίδει 48 άλογα, τα μέγιστα επιτρεπόμενα για την Α2 κατηγορία και για πολλούς μήνες έχει παραμείνει σταθερά στην νούμερο 1 θέση των ταξινομήσεων όσον αφορά τις μοτοσυκλέτες. Τα Sym, KTM και Kove είναι όλα μονοκύλινδρα αποδίδοντας 24, 44 και 46 ίππους αντίστοιχα. Το Sym έχει τον μικρότερο κινητήρα στα 278cc χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι έχει περιορισμένες δυνατότητες, αφού ο Κωνσταντίνος Μητσάκης ταξίδεψε με αυτό μέχρι την Σιβηρία αποδεικνύοντας την αξιοπιστία.
 

Στα 166 κιλά γεμάτο το πιο ελαφρύ από τα 4

Μάρκα Τιμή Κυβικά Ισχύς Hp Ροπή Nm Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ Βάρος (πλήρες υγρών)
SYM NHT 300 3.865 278 24 22,5 11 166
KTM 390 ADVENTURE SW 7.890 373 44 37 14,5 172
KOVE MAVERICK 500 5.795 471 46 40,5 20 195
VOGE DS525X 5.995 494 48 44,5 17 206
Πολύ σημαντικό για μία adventure μοτοσυκλέτα είναι να κρατά το συνολικό βάρος σε χαμηλά επίπεδα, καθώς στην χωμάτινη οδήγηση μία πτώση είναι πολύ πιο πιθανή από ότι στην άσφαλτο. Με το χαμηλό βάρος πολύ πιθανό να είναι πιο ανώδυνη η πτώση, τόσο για τον αναβάτη όσο και για την τσέπη του, ενώ θα μπορεί να σηκώσει την μοτοσυκλέτα με περισσότερη ευκολία από το έδαφος. Ομολογουμένως αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι πιο προσανατολισμένες στην ασφάλτινη οδήγηση καθώς δεν έχουν 21 ιντσών τροχούς εμπρός, αλλά τα καταφέρνουν πολύ και καλά και στο χώμα. Το πιο ελαφρύ από τα 4, που είναι και το πιο μικρό σε κυβισμό παράλληλα, είναι το Sym NHT 300 που ζυγίζει μόλις 166 γεμάτο. Ακολουθεί το KTM 390 Adventure SW ζυγίζει περίπου 172 κιλά με γεμάτο ντεπόζιτο, ενώ πλησιάζοντας τα 200, στην τρίτη θέση βρίσκεται το Kove Maverick 500 που ζυγίζει περίπου 195 κιλά. Στην 4η θέση έχουμε το Voge DS525X το οποίο ζυγίζει περίπου 206 κιλά γεμάτο, είναι όμως φορτωμένο με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό όπως κάγκελα, κεντρικό σταντ, έξτρα προβολείς και σχάρα. Εάν ήταν πιο "γυμνό" θα έφτανε κοντά στα νούμερα του Kove. Σίγουρα μία μοτοσυκλέτα που ξεπερνά τα 200 κιλά δεν την λες ελαφριά, αλλά με την μελέτη του κέντρου βάρους και της γεωμετρίας, οι κατασκευαστές έχουν κάνει την οδήγησή τους εύκολη υπόθεση.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με ακτινωτούς τροχούς 19 ιντσών εμπρός

Οι 4 μοτοσυκλέτες της λίστας εξοπλίζονται με ακτινωτούς τροχούς οι οποίοι είναι πιο ανθεκτικοί και άρα πιο κατάλληλοι για χωμάτινη οδήγηση, όπου οι καταπονήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες από ότι στην άσφαλτο. Φυσικά και στην άσφαλτο εάν βρεις μπροστά σου μία λακκούβα στον αυτοκινητόδρομο με μεγάλη ταχύτητα οι τροχοί θα δεχθούν μία πολύ ισχυρή κρούση αλλά στο χώμα είναι σίγουρο ότι θα περάσεις πάνω από πέτρες, χαλίκια ρίζες και νεροφαγώματα. Με τους τροχούς 19 ιντσών τα μοντέλα αυτά παίρνουν αυτό που λέμε the best of both worlds, είναι δηλαδή πολύ εύκολα στο πλάγιασμα από στροφή σε στροφή στην άσφαλτο και σβέλτα, ενώ μπορούν να κινηθούν με πολύ μεγαλύτερη ευκολία από ένα δίκυκλο με 17άρη τροχό εμπρός στο χώμα. Είναι λοιπόν ιδανικά για ταξίδι, αλλά και για την κίνηση της μεγαλούπολης, όπου θα χρειαστεί να κάνεις συνεχώς διήθηση και "στενές" μανούβρες.  
 

Με χαμηλές καταναλώσεις και μεγάλες αυτονομίες

Το Moto Τρίτη έχει δοκιμάσει και τα 4 αυτά μοντέλα μετρώντας τις επιδόσεις αλλά και τις καταναλώσεις τους. Την χαμηλότερη κατανάλωση πέτυχε φυσικά το Sym NHT 300 αφού έκαψε μόλις 3,8λ/100χλμ και μάλιστα με ζωηρή οδήγηση, ακολουθούν τα Kove Maverick 500 και KTM 390 Adventure SW με καταναλώσεις στα 4,3λ/100χλμ και τέλος το Voge DS525X παρά το γεγονός ότι είναι δικύλινδρο καίει μόνο 100ml παραπάνω στα 4,3λ/100χλμ. Το πιο γρήγορο στο 0-100 ήταν το Kove που το ολοκλήρωσε σε 5,8 δευτερόλεπτα, ενώ είχε και τις καλύτερες επιδόσεις και στην πέδηση, με την ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω να χρειάζεται 42,6 μέτρα. Τα KTM, Voge και Sym χρειάστηκαν 5,9, 6,2 και 12 δευτερόλεπτα αντίστοιχα για το 0-100χλμ/ω, ενώ για το αντίθετο 43, 46 και 53 μέτρα. Πολύ σημαντικός παράγοντας στις μοτοσυκλέτες αυτές είναι και η τιμή απόκτησης, καθώς η οικονομία αποτελεί έναν από τους πιο βασικούς τους στόχους. Το Sym NHT 300 είναι μία επιλογή με μεγάλη αναλογία Value for Money, αφού έχει εξαιρετικές δυνατότητες και κοστίζει μόλις 3.865 ευρώ. Ακολουθεί το Kove Maverick 500 με τιμή στα 5.795 ευρώ, το Voge DS525X στα 5.995 ευρώ και τέλος το KTM 390 Adventure SW στα 7.890 ευρώ (υπάρχει και έκδοση με αλουμινένιους τροχούς στα 6.990 ευρώ). Εσύ ποιο θα επέλεγες;
 

Moto Traffic Αρναούτογλου: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA