KTM 390 Adventure X και R: Μονοκύλινδρα adventure με 45 ίππους και IMU

KTM 390 Adventure X και R: Μονοκύλινδρα adventure με 45 ίππους και IMU
6 Φωτογραφίες »

• Δύο ξεχωριστά μοντέλα, ένας μονοκύλινδρος κινητήρας 399 κ.εκ. και 45 ίππων
• KTM 390 Adventure X: για ασφάλτινα τερραίν με τροχούς 19-17
• KTM 390 Adventure R: με μεγαλύτερες αξιώσεις στο χώμα και IMU 6 αξόνων
• Κάθε μέρα στην κίνηση και κάθε Σ/Κ ταξίδια και χώμα

KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ

Δύο ξεχωριστά μοντέλα, ένας μονοκύλινδρος κινητήρας 399 κ.εκ. και 45 ίππων

H KTM παρουσίασε στην έκθεση EICMA 2024 δύο adventure μοντέλα για τη μικρή κατηγορία, το 390 Adventure X και το 390 Adventure R. Εξοπλίζονται με τον ίδιο μονοκύλινδρο κινητήρα LC4c, χωρητικότητας 399 κ.εκ., που αποδίδει 45 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 3,98 kgm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα ψεκασμού, που βελτιώνει την κατανάλωση καυσίμου και επιτρέπει στην KTM να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5+. Η συμπερίληψη του συστήματος QuickShifter και στις δύο εκδόσεις εξασφαλίζει ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς την ανάγκη για χρήση συμπλέκτη, προσφέροντας βελτιωμένη απόκριση και ομαλότητα κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Η απόδοση του κινητήρα παραμένει ίδια και στις δύο εκδόσεις, με σημαντική βελτίωση στην κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ακριβής τιμή της οποίας δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα ακόμη.

KTM 390 Adventure X: για ασφάλτινα τερραίν με τροχούς 19-17

Το KTM 390 Adventure X είναι το πιο προσιτό από τα δύο μοντέλα και στοχεύει σε μια εμπερία πιο καθημερινή και πιο στοχευμένη στο δρόμο. Το μοντέλο αυτό εφοδιάζεται με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, αλλά σε πιο απλό επίπεδο σε σχέση με την έκδοση R. Η μπροστινή ανάρτηση έχει διαδρομή 200 mm, ενώ οι τροχοί είναι διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, προσφέροντας μεγαλύτερη σταθερότητα σε δρόμους και σε μικρές εκτός δρόμου διαδρομές. Η σέλα του μοντέλου τοποθετεί τον αναβάτη σε χαμηλότερο ύψος από το Adventure R, με ύψος 825 mm, το οποίο το καθιστά πιο άνετο για οδήγηση στην πόλη. Το μοντέλο 390 Adventure X διαθέτει επίσης ένα πιο απλό σύστημα οργάνων, LCD αντί για TFT, ενώ η έλλειψη της μονάδας IMU και συνεπώς του συστήματος Cornering ABS το καθιστά λιγότερο εξειδικευμένο για απαιτητικές διαδρομές.

KTM 390 Adventure R: με μεγαλύτερες αξιώσεις στο χώμα και IMU 6 αξόνων

Αντίθετα, το KTM 390 Adventure R είναι πιο εξειδικευμένο για περιπέτειες εκτός δρόμου, με χαρακτηριστικά που το καθιστούν ιδανικό για πιο απαιτητικές διαδρομές. Το μοντέλο αυτό διαθέτει αναρτήσεις WP XPlor, με μεγαλύτερη διαδρομή 230 mm μπροστά και πίσω, παρέχοντας μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και καλύτερη απορρόφηση κραδασμών σε δύσκολες επιφάνειες. Οι τροχοί του 390 Adventure R είναι ακτινωτοί, 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, προσφέροντας αυξημένη ευχέρεια σε ανώμαλες επιφάνειες και βελτιωμένη πρόσφυση στο χώμα. Επιπλέον, το μοντέλο αυτό διαθέτει IMU 6 αξόνων και συνεπώς σύστημα Cornering ABS, το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια κατά τη διάρκεια της οδήγησης σε επικλινείς και ολισθηρές επιφάνειες. Το 390 Adventure R έχει επίσης ένα μεγαλύτερο ύψος σέλας (855 mm), το οποίο το καθιστά ιδανικό για αναβάτες με μεγαλύτερη εμπειρία στον off-road τομέα.

Κάθε μέρα στην κίνηση και κάθε Σ/Κ ταξίδια και χώμα

Η KTM έχει καταφέρει να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναγκών με τη νέα σειρά 390 Adventure. Το Adventure X προορίζεται κυρίως για καθημερινή χρήση και άνετη οδήγηση σε δρόμους, ενώ το Adventure R απευθύνεται σε πιο απαιτητικούς αναβάτες που αναζητούν μεγαλύτερες επιδόσεις και περισσότερες δυνατότητες οδήγησης εκτός δρόμου. Η διαφορά στις αναρτήσεις και τα χαρακτηριστικά των τροχών προσφέρει σε κάθε μοντέλο το πλεονέκτημα που χρειάζεται για τη συγκεκριμένη χρήση. Και τα δύο μοντέλα έρχονται με υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και τεχνολογίας, ενώ διατηρούν την ίδια απόδοση κινητήρα, γεγονός που τα καθιστά ανταγωνιστικά στην κατηγορία τους για το 2025. Αναμένουμε την επίσημη κυκλοφορία τους καθώς και τη δυνατότητα να τα οδηγήσουμε, ώστε να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι σε ποιο βαθμό καταφέρνουν να τηρήσουν τις υποσχέσεις της ΚΤΜ.