Λίγες μοτοσυκλέτες μπορούν να στολίσουν με την ίδια άνεση το σαλόνι του σπιτιού σου και τους δρόμους της πόλης, διατηρώντας την ευχρηστία και τον διασκεδαστικό χαρακτήρα σε ένα ποιοτικό σύνολο. O μινιμαλίστικος σχεδιασμός έχει την τιμητική του σε κάθε γωνιά της μοτοσυκλέτας , από τον στρογγυλό Led προβολέα μέχρι το ιδιαίτερο ντεπόζιτο, αλλά και το πίσω με το led φανάρι, τον λασπωτήρα και την απουσία περιττών πλαστικών. Η σέλα δεν εμποδίζει τα πόδια να πατήσουν στο έδαφος λόγω του μικρού πλάτους της μοτοσυκλέτας, όμως είναι αρκετά σκληρή τοποθετώντας τον αναβάτη κοντά στον μπροστινό τροχό, φέρνοντας στο μυαλό motocross κατασκευές. Ο συνεπιβάτης ίσως δυσκολευτεί, καθώς το κομμάτι σέλας που του αντιστοιχεί είναι μικρό ένεκα design και τα μαρσπιέ αρκετά ψηλά.
Με 373 κυβικά και απόδοση που αγγίζει του 44 ίππους στις 9.000 σ.α.λ, ο κινητήρας δωρεά από το Duke είναι ικανός να χαρίσει αξιοζήλευτες επιδόσεις στο ελαφρύ σύνολο, δικαιολογώντας έτσι και το όνομα του μοντέλου που στα σουηδικά σημαίνει μαύρο βέλος. Το μικρό βάρος (150 κιλά) το κάνει να ελίσσεται με ιδιαίτερη χάρη και μαζί με την ομαλή απόκριση και τους ελάχιστους κραδασμούς σου επιτρέπουν να βολτάρεις τόσο σε χαλαρούς όσο και σε πιο γρήγορους ρυθμούς, ανάλογα τις ορέξεις σου. Από απολαυστικές βόλτες στα στενά της πόλης, μέχρι σούζες και κάθε είδους παιχνίδι που φανερώνoυν τα κοινά γονίδια με το Duke. Η γεμάτη απόδοση του κινητήρα από χαμηλά χαρίζει εκρηκτικές επιταχύνσεις για την κατηγορία, κάνοντας τους διπλανούς σε κάθε φανάρι να έχουν βλέμμα απορίας που δεν περιορίζεται μόνο στην εμφάνιση. Στον αυτοκινητόδρομο κινείται άνετα μέχρι τα 140χλμ/ώρα, καθώς από εκεί και πάνω οι διαφορές σε σχέση με το Duke επηρεάζουν την γεωμετρία (θέση οδήγησης, μαλακότερες ρυθμίσεις των αναρτήσεων και τρακτερωτά ελαστικά) και προκαλούν νευρικότητα.