Τέλος εποχής για το θρυλικό 50ρακι της Honda
Τέλος εποχής για το θρυλικό 50ρακι της Honda
Τέλος εποχής για το θρυλικό 50ρακι της Honda
  • Τέλος εποχής για το θρυλικό 50ρακι της Honda
  • Τέλος εποχής για το θρυλικό 50ρακι της Honda
  • Τέλος εποχής για το θρυλικό 50ρακι της Honda

Τέλος εποχής για το θρυλικό 50ρακι της Honda

Τέλος παραγωγής για το ιστορικό μοντέλο Super Cub της Honda
Με τετράχρονο κινητήρα 49cc και 4,5 ίππους έφτανε τα 70χλμ/ώρα
Πάνω από 100 εκατομμύρια αντίτυπα σε 15 χώρες και δίπλωμα ευρεσιτεχνίας
“Σκοτώνει” το Euro 5 σιγά σιγά την κατηγορία των 50cc

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Τέλος παραγωγής για το ιστορικό μοντέλο Super Cub της Honda

Η Honda ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την παραγωγή μοτοσικλετών με κινητήρες έως 50cc, συμπεριλαμβανομένου του εμβληματικού Super Cub, που είναι η πιο επιτυχημένη μοτοσικλέτα στον κόσμο με πάνω από 100 εκατομμύρια μονάδες. Η ιδέα για το Super Cub γεννήθηκε το 1956 όταν οι ιδρυτές της Honda, Soichiro Honda και Takeo Fujisawa, παρατήρησαν τη δημοτικότητα των μικρών μοτοσικλετών στη Γερμανία. Η φιλοσοφία τους ήταν να δημιουργήσουν ένα "δίκυκλο για όλους", με απλό σχεδιασμό και εύκολη συντήρηση, που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές του κόσμου.
 

Με τετράχρονο κινητήρα 49cc και 4,5 ίππους έφτανε τα 70χλμ/ώρα

Το πρώτο Super Cub ήταν εξοπλισμένο με τετράχρονο κινητήρα 49cc που απέδιδε 4,5 ίππους και μπορούσε να φτάσει τα 70 χλμ/ώρα. Το σχέδιο ήταν πρωτοποριακό για την εποχή του, χρησιμοποιώντας πλαστικά υλικά για τον λασπωτήρα και την ποδιά, μειώνοντας το κόστος παραγωγής και συντήρησης. Η παραγωγή του Super Cub γινόταν σε ένα ειδικά σχεδιασμένο εργοστάσιο στη Suzuka, ικανό να παράγει 30.000 μονάδες τον μήνα, επιτρέποντας στη Honda να διατηρήσει χαμηλές τιμές και υψηλή διαθεσιμότητα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πάνω από 100 εκατομμύρια αντίτυπα σε 15 χώρες και δίπλωμα ευρεσιτεχνίας

Από το 1958 που έκανε το ντεμπούτο του, το Super Cub γνώρισε συνεχή επιτυχία, με την παραγωγή του να επεκτείνεται σε 15 χώρες και να ξεπερνά τις 100 εκατομμύρια μονάδες το 2017. Το Ιαπωνικό γραφείο ευρεσιτεχνιών εξασφάλισε στο Super Cub ένα "τρισδιάστατο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας" το 2014, κατοχυρώνοντας το μοναδικό του σχέδιο. Παρά τις τεχνολογικές αλλαγές, η βασική φιλοσοφία του Super Cub παρέμεινε η ίδια, καθιστώντας το ένα σύμβολο αξιοπιστίας και απλότητας.
 

“Σκοτώνει” το Euro 5 σιγά σιγά την κατηγορία των 50cc

Η Honda ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει την παραγωγή μοτοσικλετών με κινητήρες έως 50cc, περιλαμβανομένου του Super Cub, λόγω των νέων κανονισμών εκπομπών που θα τεθούν σε ισχύ το επόμενο έτος. Οι κανονισμοί αυτοί φαίνεται να δυσκολεύουν τα μικρότερα μοντέλα των 50 κυβικών. Η Εθνική Υπηρεσία Αστυνομίας σχεδιάζει να επιτρέψει τη χρήση μοτοσικλετών έως 125cc με άδεια μοτοποδηλάτου, και έτσι η Honda θα συνεχίσει να παράγει τα μοντέλα Super Cub των 110cc και 125cc, διατηρώντας την κληρονομιά του εμβληματικού αυτού οχήματος ζωντανή. Με αυτή την απόφαση της Honda, κλείνει ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της και στην παγκόσμια μοτοσικλετική βιομηχανία, αφήνοντας πίσω  μια πλούσια κληρονομιά και αναμνήσεις για εκατομμύρια αναβάτες.