Οι δρόμοι της Αθήνας αποτέλεσαν την πιο αυστηρή δοκιμασία του People S, το οποίο εισήλθε στην πρόκληση με «περγαμηνές» που κλήθηκε να αποδείξει. Σημαντικό στοιχείο της άνεσης στην πόλη είναι μια καλή ποιότητα κύλισης και το People S την προσφέρει απλόχερα. Η εκκίνηση από στάση απαιτεί μάλλον γενναίο άνοιγμα του γκαζιού λόγω της κοντής ρύθμισης της μετάδοσης, από τότε και μετά όμως το People S δείχνει ισορροπημένη, ουδέτερη απόδοση. Χάρη στον μεγάλο τροχό των 16 ιντσών εμπρός, το μοντέλο ελίσσεται με ακρίβεια και σταθερότητα, δεν έχει ίχνος νευρικότητας στην ευθεία και δεν θα «ξαφνιάσει» τον αναβάτη, σε λακούβες ή απότομους χειρισμούς. Στην σταθερότητά του συμβάλλουν έντονα οι αναρτήσεις, οι οποίες όμως είναι αρκετά σκληρές και δεν συμπεριφέρονται στις κακοτεχνίες, όσο ομαλά θα θέλαμε. Σημαντικό είναι ότι ο 16άρης εμπρός τροχός υποβοηθά την κατάσταση, αποτρέποντας τις μεγάλες αναταραχές.
Φρενάροντας, προσέξαμε ότι τα φρένα έχουν μάλλον αποκομμένη αίσθηση στις μανέτες, όμως οι δύο δίσκοι του People S έχουν αρκετή δύναμη για ασφαλή ακινητοποίηση υπό όλες τις συνθήκες, με το ABS να επεμβαίνει με άριστο τρόπο όταν χρειάζεται. «Ειδικότης» του People S, η αντιμετώπιση ασφυκτικών καταστάσεων στην πόλη, τις οποίες θα διαπεράσει απροβλημάτιστα διατηρώντας ξεκούραστο τον αναβάτη. Το νέο ενισχυμένο πλαίσιο κάνει την διαφορά στην σταθερότητα, αν οδηγήσετε πιο σβέλτα. Μάλιστα, σε συνδυασμό και με τις αναρτήσεις, το People S μπορεί να κρατήσει περισσότερη φόρα από όση μπορεί να περιμένετε, σε πιο ανοιχτές καμπές ή σε πιο απότομο στρίψιμο, με τα όρια να τίθενται από τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης. Με ένα σετ καλύτερα «παπούτσια», να είστε βέβαιοι ότι η συμπεριφορά του People S θα γίνει ακόμα καλύτερη.