Το κινητήριο σύνολο που κινεί το Target είναι μονοκύλινδρο, τετράχρονο, αερόψυκτο με δυο βαλβίδες και έναν επικεφαλής εκκεντροφόρο, που αποδίδει σχεδόν 9 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 0,9 κιλά ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Για την εκκίνησή του έχει επιστρατευτεί μίζα, αλλά και μανιβέλα και, ενώ συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 4 σχέσεων με διάταξη τύπου «μύλος». Πρόκειται για έναν σύγχρονο κινητήρα την τροφοδοσία του οποίου έχει αναλάβει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, που χαρίζει ομαλή απόδοση, αυξημένη αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση, κάτι που αποδείχθηκε και στην πράξη, αφού μετρήσαμε 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Η κλιμάκωση των τριών πρώτων σχέσεων είναι σχετικά κοντή και προσφέρει σπιρτόζικες επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, ενώ η τέταρτη σχέση είναι πιο μακριά, παίζοντας ρόλο overdrive για χαμηλότερες στροφές λειτουργίας και άρα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου σε υψηλές ταχύτητες. Υπό ευνοϊκές συνθήκες το κοντέρ θα δείξει 100 χιλιόμετρα την ώρα, που είναι και η τελική του Target, όμως μετά τα 90 χιλιόμετρα οι κραδασμοί γίνονται πιο έντονοι, υπενθυμίζοντας στον αναβάτη ότι έχει να κάνει με μονοκύλινδρο σύνολο.