Γνήσιο παπί, προικισμένο με όλες τις αρετές που περιμένει κανείς από την κατηγορία.

    Στο δρόμο

    Κανένα άλλο μηχανοκίνητο δίτροχο δεν προσφέρει την ευελιξία ενός παπιού και το Target δεν αποτελεί εξαίρεση, αφού ελίσσεται με ευκολία ανάμεσα στα αυτοκίνητα και φτάνει πρώτο στο φανάρι. Μόλις αυτό ανάψει πράσινο επιταχύνει σβέλτα με τον ήχο από το φιλτροκούτι να συνοδεύει κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού. Η ελαφριά του αίσθηση και το κόψιμο του τιμονιού κάνουν παιχνιδάκι την κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, χωρίς να θυσιάζεται η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, ενώ η δυνατή κόρνα θα φανεί πολύ χρήσιμη σε περίπτωση που κάποιο αυτοκίνητο αποφασίσει να αλλάξει απότομα και απρόσεκτα λωρίδα. Το σετάρισμα των αναρτήσεων έχει γίνει με γνώμονα την άνεση μέσα στην πόλη, όπου οι λακκούβες, τα σαμαράκια και κάθε είδους κακοτεχνίες θα βρεθούν στο δρόμο του αναβάτη. 
    Η συμπεριφορά τους είναι πολύ καλή αφού καταφέρνουν να απορροφήσουν τις περισσότερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ αν κάπου τερματίσουν, το πλούσιο αφρώδες της σέλας αναλαμβάνει τα ηνία. 

    Το εμπρός φρένο έχει μπόλικη δύναμη και καλή αίσθηση, κάτι που δεν ισχύει για το πίσω με το πεντάλ να έχει μεγάλη διαδρομή και να μην προσφέρει ικανοποιητική επιβράδυνση από μόνο του. Ένας ακόμα τομέας που χρειάζεται βελτίωση είναι τα ελαστικά, καθώς αυτά που έχει επιλέξει το εργοστάσιο παρουσιάζουν γλιστρήματα ιδιαίτερα στο βρεγμένο. Ο χώρος κάτω από τη σέλα σου λύνει τα χέρια σε κάθε σύντομη στάση και αν συνδυαστεί με μια κεντρική βαλίτσα, η συνολική χωρητικότητα μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει αυτή ενός scooter. Η μέση κατανάλωση των 2,5 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 3,6 λίτρων σημαίνει ότι η αυτονομία κυμαίνεται κοντά στα 120 χιλιόμετρα, νούμερο άκρως ικανοποιητικό για τα δεδομένα της κατηγορίας.

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »