Test SMK Titan: Ολοκληρωμένο και προσιτό
Το κορυφαίο full face κράνος της SMK είναι κατασκευασμένο από συνθετικές ίνες για χαμηλό βάρος και έχει πρωτοποριακό σύστημα αεραγωγών διπλή ζελατίνα και υψηλή ποιότητα κατασκευής σε ένα υψηλού value for money πακέτο.
Δοκιμάζουμε το full face κράνος SMK Titan
Ενδεικτική τιμή: 165 ευρώ
Με πάνω από 50 χρόνια παρουσίας στον χώρο, η SMK έχει καταφέρει σήμερα να είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής κρανών της Ινδίας. Όλα ξεκίνησαν το 1972 όταν δυο αδέρφια κατασκεύασαν ένα κράνος στο γκαράζ του σπιτιού τους με το χρώμα να στεγνώνει στον οικιακό φούρνο και την επένδυση να είναι χειροποίητη. Η αυξανόμενη ζήτηση για κράνη σύντομα οδήγησε στη δημιουργία ενός εργοστασίου το οποίο καταστράφηκε εντελώς από πυρκαγιά, που προκλήθηκε από βραχυκύκλωμα το 1978. Η οικογενειακή επιχείρηση όμως κατάφερε να στηθεί από την αρχή και μάλιστα με ακόμα μεγαλύτερη αποφασιστικότητα, αφοσίωση και δίψα για επιτυχία. Σήμερα η γκάμα της είναι υπερπλήρης αφού περιλαμβάνει full face, ανοιγόμενα, jet και off road κράνη τα οποία εξάγονται σε πάνω από 50 χώρες. Στην ελληνική αγορά την αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση έχει αναλάβει η Inter Cars Greece, η οποία μετά το Retro μας προμήθευσε με το Titan.
Με πάνω από 50 χρόνια παρουσίας στον χώρο, η SMK έχει καταφέρει σήμερα να είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής κρανών της Ινδίας. Όλα ξεκίνησαν το 1972 όταν δυο αδέρφια κατασκεύασαν ένα κράνος στο γκαράζ του σπιτιού τους με το χρώμα να στεγνώνει στον οικιακό φούρνο και την επένδυση να είναι χειροποίητη. Η αυξανόμενη ζήτηση για κράνη σύντομα οδήγησε στη δημιουργία ενός εργοστασίου το οποίο καταστράφηκε εντελώς από πυρκαγιά, που προκλήθηκε από βραχυκύκλωμα το 1978. Η οικογενειακή επιχείρηση όμως κατάφερε να στηθεί από την αρχή και μάλιστα με ακόμα μεγαλύτερη αποφασιστικότητα, αφοσίωση και δίψα για επιτυχία. Σήμερα η γκάμα της είναι υπερπλήρης αφού περιλαμβάνει full face, ανοιγόμενα, jet και off road κράνη τα οποία εξάγονται σε πάνω από 50 χώρες. Στην ελληνική αγορά την αποκλειστική εισαγωγή και διάθεση έχει αναλάβει η Inter Cars Greece, η οποία μετά το Retro μας προμήθευσε με το Titan.
Κέλυφος κατασκευασμένο από συνθετικές ίνες
To Titan είναι το κορυφαίο αυτή τη στιγμή full face κράνος της SMK σχεδιασμένο με γνώμονα την άνεση, την υψηλή αεροδυναμική απόδοση και φυσικά την ασφάλεια, αφού πληροί τις αυστηρές ECE 22.06 προδιαγραφές. Το κέλυφός του δεν είναι κατασκευασμένο από θερμοπλαστικό υλικό, όπως η πλειοψηφία των κρανών, αλλά από συνθετικές ίνες (Composite Premium Fiber Technology) με στόχο το χαμηλό βάρος. Πράγματι, η ζυγαριά ακριβείας έδειξε 1.650 γραμμάρια σε Small μέγεθος, νούμερο λογικό για τα δεδομένα των αυστηρών προδιαγραφών που καλύπτει. Φυσικά, δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει το Titan Carbon με κέλυφος κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το εξωτερικό κέλυφος κατασκευάζεται σε 2 μεγέθη που δίνουν 6 νούμερα, από XS έως ΧΧL. Είναι διαθέσιμο σε 23 επιλογές (18 με γραφικά και 6 μονόχρωμα), οπότε θα βρεις σίγουρα αυτό που ταιριάζει στα γούστα σου.
Με «έξυπνο» εμπρός αεραγωγό
Η σχεδίαση του είναι εντυπωσιακή με τα «νεύρα» να δίνουν μια άκρως επιθετική εμφάνιση, ενώ κοιτώντας το από το πλάι συνειδητοποιείς την βαρύτητα που έχει δοθεί στην αεροδυναμική με το «σπόΪλερ» κάτω από το σαγόνι και το πίσω μέρος που είναι «μυτερό» και καταλήγει σε μια διακριτική αεροτομή. Η μεγάλη διάφανη ζελατίνα προσφέρει ευρύ οπτικό πεδίο και διαθέτει αναμονές για αντιθαμβωτική μεμβράνη Pinlock 70, η οποία περιλαμβάνεται στη συσκευασία. Περιμετρικά υπάρχει τσιμούχα στεγανοποίησης και διαθέτει σύστημα ασφάλισης με κουμπί στο εμπρός μέρος. Ο μηχανισμός της είναι εντυπωσιακός σε όψη χάρη στα πλαστικά με το carbon look, αλλά και σε λειτουργία με σαφές «κλικ» ενώ επιτρέπει τη γρήγορη αφαίρεση της ζελατίνας χωρίς εργαλεία. Επίσης σε αφήνει να την έχεις ελάχιστα ανοικτή, ώστε να μη θαμπώνει. Σε αυτό συμβάλει και ο έξυπνος εμπρός αεραγωγός που όχι μόνο είναι ρυθμιζόμενος, αλλά διαθέτει κουμπί στην εσωτερική πλευρά που σου επιτρέπει να στέλνεις τον αέρα είτε στο εσωτερικό του κράνους, είτε πάνω στη ζελατίνα. Αεραγωγός υπάρχει και στο πάνω μέρος, ο οποίος θυμίζει εισαγωγή αέρα σπορ αυτοκινήτου με την αποβολή να γίνεται από οπές κάτω από την αεροτομή.
Αναμονές για σύστημα ενδοεπικοινωνίας και εσωτερική φιμέ ζελατίνα
Καθώς έχουμε να κάνουμε με ένα sport touring κράνος, η άνεση βρίσκεται σε πρώτο πλάνο με τα μαξιλαράκια της επένδυσης να έχουν ωραία αίσθηση και πλούσιο αφρώδες. Είναι πλήρως αφαιρούμενα και μπορούν να πλυθούν ή να αντικατασταθούν, ενώ από κάτω τους βρίσκονται αναμονές για τα ηχεία κάποιου συστήματος ενδοεπικοινωνίας. Ένα στοιχείο που εκτιμήσαμε ιδιαίτερα στο Titan ήταν η εσωτερική φιμέ ζελατίνα την οποία χειρίζεσαι από μοχλό στην αριστερή πλευρά που σου επιτρέπει να την «κλειδώνεις» στην πάνω ή την κάτω θέση. Κατεβαίνει χαμηλά και είναι όσο σκούρα πρέπει, ώστε να είναι αποτελεσματική και να μη χρειάζεται να οδηγείς φορώντας γυαλιά ηλίου. Αν χρησιμοποιείς γυαλιά οράσεως, υπάρχουν αναμονές για την ασφαλή στήριξή τους, ενώ ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει ακόμα επιρίνιο, υποσιάγωνο και ένα ποιοτικό πουγκί μεταφοράς. Το κλείσιμό του γίνεται με μικρομετρικό κούμπωμα για ευκολία χρήσης και οι ιμάντες καλύπτονται από ύφασμα για μεγαλύτερη άνεση.
Συνέχεια του άρθρου >>>