Η επιθετική εμφάνιση παραμένει στο εμπρός και το πίσω μέρος.

Η επιθετική εμφάνιση παραμένει στο εμπρός και το πίσω μέρος.

Το τελικό της εξάτμισης βρίσκεται χαμηλά και σχεδόν κεντρικά.

Ο πίνακας οργάνων δεν εντυπωσιάζει όπως η TFT οθόνη του RS, είναι όμως ευανάγνωστος με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Το σχήμα της είναι πλέον γνωστό και γρήγορα αναγνωρίσιμο, κυρίως στο μπροστινό μέρος  όπου δεσπόζουν οι διπλοί προβολείς (Led φώτα θέσης) που είναι και το πιο χαρακτηριστικό σημείο επάνω της. Είναι φανερό ότι η εμφάνισή της δεν ακολουθεί τυφλά την μόδα, κρατώντας πιο κλασσικές γραμμές χωρίς τις έντονες γωνίες που βλέπουμε τελευταία, συμβαδίζοντας έτσι με τα πρότυπα της εταιρίας. Η ομορφιά βέβαια είναι υποκειμενική, αλλά το σίγουρο είναι ότι η μοτοσυκλέτα ξεχωρίζει όντας μυώδης και ταυτόχρονα εκλεπτυσμένη, τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος με την ανασηκωμένη ουρά. Τα πλαστικά περιορίζονται στα προστατευτικά του ψυγείου, το μασκάκι και την καρίνα, αφήνοντας σε κοινή θέα τα δομικά μέρη της μοτοσυκλέτας, με την απλότητα να είναι εμφανής, χωρίς όμως να θυσιάζεται η ποιότητα που δεν υστερεί σε σχέση με τις ακριβότερες εκδόσεις. Οι διαθέσιμοι χρωματισμοί για την έκδοση S είναι το κόκκινο της δοκιμής και το μαύρο, ενώ και τα δύο συνδυάζονται με μαύρα μηχανικά μέρη και 5μπρατσες ζάντες. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ