To μαύρο φόντο με τα λευκά ψηφία έκαναν πιο ευδιάκριτη την οθόνη LCD που εκτός από τις βασικές ενδείξεις παρέχει πληροφορίες όπως ολικός –μερικοί χιλιομετρητές, κατανάλωση και ένδειξη καυσίμου, θερμοκρασία, ένδειξη επιλεγμένης ταχύτητας, ρολόι, επιλεγμένο mode κινητήρα και επίπεδο traction control.

Ικανοποιητική η σέλα για τον αναβάτη, θα ζοριστεί ο συνεπιβάτης.

Γνώριμη η εικόνα στα χειριστήρια.

Γνώριμη η εικόνα στα χειριστήρια.

Εργονομία-Aνεση: Με sport καταβολές

Το ΜΤ-09 SP δείχνει ότι παρά τη sport φιλοσοφία δεν φτιάχτηκε για πίστες και οδήγηση μόνο στα όρια, αλλά και για να περνάς πολλές ώρες μαζί του. Το φαρδύ τιμόνι βρίσκεται αρκετά ψηλά, τοποθετώντας το σώμα σε όρθια θέση που σε συνδυασμό με το αφρώδες της σέλας (820χιλ από το έδαφος) και την θέση των μαρσπιέ κρατούν τον αναβάτη ξεκούραστο σε κάθε διαδρομή. Δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο στην περίπτωση του συνεπιβάτη, εκτός αν το ύψος του είναι αρκετά κάτω του μέσου όρου, καθώς τα μαρσπιέ βρίσκονται ψηλά λυγίζοντας αρκετά τα γόνατα. Οι διακόπτες είναι απλοί και εύκολοι στη λειτουργία τους , όμως θα θέλαμε οι ρυθμίσεις να μην γίνονται ξεχωριστά. Το traction control ρυθμίζεται από την αριστερή πλευρά του τιμονιού και τα modes του κινητήρα από την δεξιά, ενώ οι υπόλοιπες πληροφορίες που απεικονίζονται στην οθόνη ρυθμίζονται με κουμπιά τα οποία βρίσκονται κάτω από αυτήν. Η τελευταία έχει πλέον μαύρο φόντο με άσπρα ψηφία τα οποία είναι πιο ευδιάκριτα από την απλή έκδοση και παρουσιάζουν σπάνια κάποιες αντανακλάσεις ανάλογα τη θέση του ήλιου.   

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ