Το ρυθμιζόμενο πιρούνι της KYB έχει σωστή απόδοση αν και υποσκιάζεται στη θέα του χρυσού αμορτισέρ της Ohlins. Εξίσου καλή και η απόδοση των φρένων.

Το ρυθμιζόμενο πιρούνι της KYB έχει σωστή απόδοση αν και υποσκιάζεται στη θέα του χρυσού αμορτισέρ της Ohlins. Εξίσου καλή και η απόδοση των φρένων.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Ό,τι χρειαζόταν

Οι αναρτήσεις είναι ένας τομέας που παραδοσιακά αναβαθμίζεται στις εκδόσεις SP, οπότε το MT-09 δεν θα μπορούσε να εξαιρείται από τον κανόνα. Έτσι, το περιμετρικό πλαίσιο αλουμινίου συνεργάζεται πλέον με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χιλ. της KYB με προοδευτικά ελατήρια (μαλακότερα από τη βασική έκδοση στα πρώτα 75 χιλ της διαδρομής τους και σκληρότερα στο τέλος) και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Ohlins το οποίο διαθέτει εξωτερικά το ρυθμιστικό για την προφόρτιση του ελατηρίου χωρίς εργαλεία. Σίγουρα πολλοί θα ήθελαν και το χρυσό πιρούνι να έγραφε  Ohlins, αλλά έτσι η τιμή θα ξέφευγε, πλησιάζοντας επικίνδυνα αυτή του ΜΤ-10. 
Χωρίς περαιτέρω αλλαγές, στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 298χιλ με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και έναν δίσκο 245 χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω, ενώ δεν  λείπει το ABS, το οποίο όμως δεν απενεργοποιείται. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ