Παίξε και απόλαυσέ το! Για αυτό ακριβώς φτιάχτηκε το Yamaha MT-09 SP...

Παίξε και απόλαυσέ το! Για αυτό ακριβώς φτιάχτηκε το Yamaha MT-09 SP...

Παίξε και απόλαυσέ το! Για αυτό ακριβώς φτιάχτηκε το Yamaha MT-09 SP...

Οδηγώντας: Διασκεδάζοντας κάθε μέρα

Είναι γεγονός ότι με το ΜΤ-09 κάθε διαδρομή σου μπορεί να περάσει από το στάδιο της απλής βόλτας μέχρι να γίνει διασκεδαστική ή ακόμα και γρήγορη. Η θέση οδήγησης  μπορεί να μην σε προδιαθέτει τόσο για extreme καταστάσεις λόγω του ψηλά τοποθετημένου τιμονιού, αλλά το αντίθετο συμβαίνει με τον κινητήρα που είναι πάντα πρόθυμος αλλά και έτοιμος να σηκώσει τον μπροστινό τροχό κρατώντας τον στον αέρα, όπως κάνει κάθε γνήσιο Streetfighter στο απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται προσοχή και σύνεση στον δεξιό καρπό, καθώς η απόκριση είναι αρκετά απότομη ακόμα και στον ηπιότερο χάρτη Β.  
Ο λόγος βέβαια που υπάρχει η έκδοση SP, δεν είναι μόνο οι σούζες και οι χουλιγκανισμοί (παρ΄όλο που είναι δύσκολο να τους αποφύγεις) αλλά η δυνατότητα για γρήγορη οδήγηση σε όλες τις συνθήκες. Το πιρούνι αποσβένει ιδανικά τις μικρές ανωμαλίες της ασφάλτου διατηρώντας την επαφή του μπροστινού τροχού με το έδαφος, ενώ συμβάλλει ώστε να μην χαθεί η ισορροπία μεταξύ της ευελιξίας που ανέκαθεν χαρακτήριζε το MT-09 και της απαραίτητης σταθερότητας όταν οι κλίσεις μεγαλώνουν. Φυσικά, αυτό δεν θα μπορούσε να επιτευχθεί χωρίς τη συνεργασία του πίσω αμορτισέρ που βοηθά παρέχοντας την απαραίτητη πρόσφυση στον πίσω τροχό, ενώ ταυτόχρονα μειώνει αισθητά τα κουνήματα και τη νευρικότητα του μπροστινού τροχού στις επιταχύνσεις. Με λίγο ψάξιμο στις ρυθμίσεις λοιπόν, είναι σίγουρο ότι ο καθένας θα βρει το setup που ταιριάζει στην οδήγησή του. 

Τα ελαστικά της Bridgestone μπορεί να μην εντυπωσιάζουν για πίστα, όμως ικανοποιούν στον δρόμο όπου το MT-09 SP θα κινείται ως επί το πλείστον. Το traction control (δεν έχει την ομαλότερη λειτουργία) τα βοηθά με την πρόσφυση στην άσφαλτο των ελληνικών πόλεων, ένα περιβάλλον όπου η μοτοσυκλέτα δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα. Το μοναδικό σημείο που θα σε ενοχλήσει είναι το φαρδύ τιμόνι το οποίο δυσκολεύει τη διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο, απολαμβάνεις γρήγορες επιταχύνσεις από τη δύναμη του κινητήρα, ενώ το quickshifter μειώνει τους χρόνους των αλλαγών στο σχετικά σκληρό κιβώτιο. Αν επιμείνεις στο γκάζι και αντέχεις την αντίσταση του αέρα θα δεις  το ψηφιακό κοντέρ να σκαρφαλώνει λίγο πριν τα 230χλμ/ώρα με τη μοτοσυκλέτα να μένει σταθερή. Όταν χρειαστείς τα φρένα είναι εκεί με σωστή αίσθηση και την απαραίτητη δύναμη για να σταματήσεις με ασφάλεια από οποιαδήποτε ταχύτητα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ