Ο πρωτοπόρος της κατηγορίας των σπορ scooter συνεχίζει να εξελίσσεται και έχοντας σαν όπλα τη νέα εμφάνιση, τον εξελιγμένο κινητήρα και το νέο πλαίσιο, δείχνει στον ανταγωνισμό ότι δεν είναι διατεθειμένος να παραδώσει τα σκήπτρα εύκολα.
Το πρώτο TMAX παρουσιάστηκε το 2001 δημιουργώντας στην ουσία μια νέα κατηγορία, αφού κατάφερε να συνδυάσει επιδόσεις και συμπεριφορά μοτοσυκλέτας με την πρακτικότητα των scooter. Έτσι, αγαπήθηκε πολύ γρήγορα από το κοινό και αυτό το διαπιστώνεις αν κινηθείς έστω και για λίγο στους δρόμους της πόλης, αφού από τα 233.000 TMAX που έχουν πουληθεί από την ημέρα κυκλοφορίας του, πολλά από αυτά είναι στην Ευρώπη και κατ` επέκταση και στην Ελλάδα. Για το 2017, η Yamaha κράτησε τον κυβισμό στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο μοντέλο, προχώρησε όμως σε ουσιαστικές αλλαγές, αφού η εξέλιξη της τεχνολογίας προσφέρει πάντα το περιθώριο για βελτίωση και την ευκαιρία να κάνεις το καλό (ακόμη) καλύτερο. Πλέον διατίθεται σε 3 εκδόσεις, την βασική, την SX με πιο σπορ προσανατολισμό και την DX που δίνει έμφαση στην άνεση. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας και δοκιμάσαμε την SX, για την οποία θα διαβάσετε παρακάτω.