Κινητήρας: Ηλεκτρονικό γκάζι, Euro 4 και βελτιωμένες επιδόσεις

    Τα βασικά χαρακτηριστικά του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα δεν έχουν αλλάξει και με τον κυβισμό να παραμένει στα 530 κ.εκ, αποδίδει 45 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 5.4 kg ροπής στις 5.250 σ.α.λ. Το νέο ΤΜΑΧ όμως είναι το πρώτο μοντέλο της Yamaha με μετάδοση CVT και ηλεκτρονικό γκάζι που συνεργάζεται με μια ECU 32 bit, προσφέροντας ομαλή λειτουργία και άμεση απόκριση. Εφοδιάζεται, επίσης με traction control αλλά και δύο διαφορετικούς χάρτες απόδοσης (sport και touring), που επιλέγονται με το πάτημα ενός κουμπιού. Η ελαφρύτερη μετάδοση που συνοδεύεται από έναν νέο λεπτότερο ιμάντα από ανθρακονήματα, η νέα εξάτμιση με τον μετατοπισμένο καταλύτη και το νέο φιλτροκούτι, συντελούν ώστε το νέο TMAX να έχει κορυφαίες επιδόσεις για την κατηγορία, καλύπτοντας όμως και τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 4.




    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ