Πατώντας το κουμπί της μίζας, ακούς τον χαρακτηριστικό ήχο του δικύλινδρου κινητήρα που κάνει το TMAX να ξεχωρίζει και σε προδιαθέτει να παίζεις συνεχώς με το γκάζι. Διαλέγεις mode από το κουμπί στη δεξιά χειρολαβή και ξεκινώντας διαπιστώνεις την ομαλή λειτουργία του κινητήρα και της μετάδοσης. Στο απότομα άνοιγμα του γκαζιού (που σίγουρα θα κάνεις συχνά), επιταχύνει δυνατά και γραμμικά και τα πρώτα 100 χλμ / ώρα έρχονται αμέσως. Έτσι, στην πόλη αποδεικνύεται ταχύτατο, αφού ο ρυθμός της επιτάχυνσης μειώνεται μόνο στο διάστημα μετά τα 140 χλμ /ώρα.
Παρ`όλα αυτά αν επιμείνεις, θα δεις τη βελόνα του ταχυμέτρου στο φάσμα των 170+. Ο όγκος του μοντέλου δεν προβληματίζει πουθενά και η ελαφριά αίσθηση λόγω του σωστού ζυγίσματος παρέχει ευελιξία, που σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού κάνει το TMAX να περνά με άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Το Traction Control θα φανεί χρήσιμο ειδικά στη βροχή, αλλά αν επιθυμείς απενεργοποιείται, επιτρέποντας πολλά παιχνίδια με την ουρά κατά την επιτάχυνση σε ολισθηρές συνθήκες. Πολύ καλό λοιπόν στο αστικό περιβάλλον, αλλά εκεί που πραγματικά φαίνονται οι δυνατότητές του, είναι σε δρόμο με στροφές. Πραγματικά με τον τρόπο που στρίβει, αν δεν είχε την αυτόματη μετάδοση θα ορκιζόσουν ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα, αφού είναι ακλόνητο ακόμα και σε καμπές με πολλά χλμ. Έχει μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης, που σταματούν αναγκαστικά, όταν ακούς τον ήχο από την επαφή του σταντ με την άσφαλτο.
Οι αναρτήσεις δίνουν σωστή πληροφόρηση, συνδυάζοντας την άνεση με τη sport συμπεριφορά και τα φρένα έχουν αίσθηση και δύναμη που ξεπερνούν τις δυνατότητες οποιουδήποτε scooter. To ABS δηλώνει παρών μόνο όταν χρειαστεί και δεν γίνεται ενοχλητικό, παρεμβαίνοντας χωρίς λόγο.
Βγαίνοντας στην εθνική θα απολαύσεις την άλλη πλευρά του TMAX. Εκεί οδηγός και συνεπιβάτης θα εκτιμήσουν την άνεση που προσφέρει η θέση οδήγησης, αλλά και τη δυνατότητα να ταξιδεύεις όλη μέρα με ταχύτητες κοντά στα 140 χλμ /ωρα που είναι ιδανικές για να φτάσεις ξεκούραστος σε οποιοδήποτε προορισμό. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωση, είναι ικανοποιητική για τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού στη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 5,4 λίτρα/100 χλμ.