Test κράνος XVX FF Storm II: Προστασία και σπορ εμφάνιση με μόλις 72 ευρώ
- Προστασία εναρμονισμένη με τα πρότυπα ECE 22.06
- Μόλις 1.430 γραμμάρια σε Medium μέγεθος
- 4 αεραγωγοί εμπρός και 1 μεγάλη εξαγωγή κάτω από την αεροτομή
- Στα 72 ευρώ αποτελεί μία από τις πιο προσιτές επιλογές της αγοράς
Προστασία εναρμονισμένη με τα πρότυπα ECE 22.06
Η XVX διαθέτει μεγάλη γκάμα Full Face, Flip-Up (ανοιγόμενων) και Jet κρανών με πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής, που στοχεύουν στο να κάνουν την προστασία προσιτή για όλους. Με τιμές που δεν θα σε φέρουν σε δεύτερη σκέψη για την αγορά ενός από τα κράνη της, δεν κάνουν συμβιβασμούς στον τομέα της ασφάλειας αλλά και της άνεσης. Έχοντας ήδη δοκιμάσει το XVX Dream 2.0 RX-400, ένα Jet κράνος με άκρως σπορ εμφάνιση και πολύ καλά χαρακτηριστικά, δοκιμάζουμε τώρα το Full Face XVX Storm II RS-300 που αποτελεί μία από τις πιο προσιτές επιλογές της αγοράς. Η εταιρεία, παίρνοντας ως βάση την προηγούμενη γενιά Storm RS-300, το έχει ενισχύσει σε σημεία και έχει πλέον λάβει πιστοποίηση ECE 22.06 προσφέροντας υψηλά επίπεδα προστασίας για το πιο ευαίσθητο σημείο του αναβάτη.
Μόλις 1.430 γραμμάρια σε Medium μέγεθος
Το υλικό από το οποίο κατασκευάζεται το κράνος είναι θερμοπλαστικό ABS, που κρατά σχετικά χαμηλά το κόστος κατασκευής και συνεπώς αγοράς, ενώ προσφέρει πολύ καλή απορρόφηση των κρούσεων. Παράλληλα συντελεί σε ένα αρκετά χαμηλό βάρος με το Storm II RS-300 να ζυγίζει μόλις 1.430 γραμμάρια σε Medium μέγεθος, πολύ καλό νούμερο για την κατηγορία και την τιμή του. Αυτό ήταν κάτι που παρατηρήσαμε, ότι έχει πολύ καλή επίδραση στην καθημερινότητα, αφού φορώντας το, δεν υπήρξε στιγμή που να μας κούρασε τον αυχένα, ακόμα και σε σπορ μοτοσυκλέτα με αρκετά "σκυφτή" θέση οδήγησης.
4 αεραγωγοί εμπρός και 1 μεγάλη εξαγωγή κάτω από την αεροτομή
Η σωστή ανακύκλωση του αέρα στο εσωτερικό του κράνους επιτυγχάνεται χάρη σε 4 αεραγωγούς στο σύνολο, δύο εμπρός στο πιγούνι και δύο ακόμα επάνω από την ζελατίνα. Όλοι ανοιγοκλείνουν και είναι αρκετά αποτελεσματικοί σε συνδυασμό με την μεγάλη εξαγωγή που βρίσκεται πίσω και κάτω από την αεροτομή. Συνδράμουν ώστε να μην θαμπώνει η ζελατίνα, η οποία είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι διαθέτει ένα λαμάκι με το οποίο ασφαλίζει εμπρός στην κλειστή θέση, αλλά για τα πιο "βαριά" κρύα θα θέλαμε να υπάρχουν σε αυτήν αναμονές για αντιθαμβωτική μεμβράνη Pinlock. Δίνει παρόλα αυτά ένα μεγάλο εύρος ορατότητας και ασφαλίζει σε 4 θέσεις πέρα από την κλειστή, αποκτώντας μάλιστα μικρούς αεροδυναμικούς "διαχύτες" για την καλύτερη ροή του αέρα επάνω από αυτό. Γυρνώντας στην αεροτομή, εκτός από την πολύ σημαντική αναβάθμιση στην αισθητική που προσδίδει με τον όλο σχεδιασμό του κράνους να παραπέμπει σε πολύ σπορ διαθέσεις, συνδράμει αποτελεσματικά στην σταθεροποίηση του κεφαλιού σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο, ενώ αφαιρείται πολύ εύκολα μέσω δύο βιδών εκατέρωθεν με σταυροκατσάβιδο.
Στα 72 ευρώ αποτελεί μία από τις πιο προσιτές επιλογές της αγοράς
Φορώντας το XVX Storm II RS-300, μας εντυπωσίασε η ποιότητα του εσωτερικού του για την τιμή στην οποία έρχεται. Τα μαξιλαράκια έχουν πολύ εργονομική διάταξη, προσφέροντας υψηλά επίπεδα άνεσης, ενώ το αφρώδες υλικό τους είναι αρκετό. Κάτω από αυτά υπάρχει ένα υλικό δερματίνης που δίνει μία Premium αίσθηση και ανακλαστικές λωρίδες, ενώ υπάρχουν εκατέρωθεν και τα κόκκινα λουράκια που αφαιρούν άμεσα τα μαξιλαράκια σε περίπτωση έκτατης ανάγκης μετά από μία κρούση. Στα 72 ευρώ μόλις, αποτελεί μία επιλογή με ασυναγώνιστη σχέση ποιότητας-τιμής και θα το βρεις στην Ν. ΚΕΣΙΣΟΓΛΟΥ Α.Ε. σε τρία χρώματα και μεγέθη Small, Medium, Large και XL. Το μαύρο που δοκιμάσαμε εμείς έρχεται σε μία κομψή ματ "υφή", από την οποία όμως θα πρέπει να καθαρίζεις τις δαχτυλιές. Ευτυχώς, η XVX προνόησε, προσθέτοντας ένα καθαριστικό πανάκι στην συσκευασία του κράνους.