Ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι (αριστερά), μαζί με ένα, συνηθέστερο σήμερα, ανεστραμμένο ή USD πιρούνι (δεξιά).

Ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι (αριστερά), μαζί με ένα, συνηθέστερο σήμερα, ανεστραμμένο ή USD πιρούνι (δεξιά).

H BMW R12, μία από τις πρώτες 2 μοτοσυκλέτες του κόσμου με υδραυλικό, τηλεσκοπικό πιρούνι. Η δεύτερη είναι η, επίσης BMW, R17.

H BMW R12, μία από τις πρώτες 2 μοτοσυκλέτες του κόσμου με υδραυλικό, τηλεσκοπικό πιρούνι. Η δεύτερη είναι η, επίσης BMW, R17.

  • Ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι (αριστερά), μαζί με ένα, συνηθέστερο σήμερα, ανεστραμμένο ή USD πιρούνι (δεξιά).
  • H BMW R12, μία από τις πρώτες 2 μοτοσυκλέτες του κόσμου με υδραυλικό, τηλεσκοπικό πιρούνι. Η δεύτερη είναι η, επίσης BMW, R17.

Τηλεσκοπικό πιρούνι: Γιατί κυριάρχησε στην εμπρός ανάρτηση;

Δεν είναι πολλά τα στοιχεία, που η μεγάλη πλειοψηφία των μοτοσυκλετών και των δικύκλων έχουν σε κοινό, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μάρκας. Ένα από αυτά τα στοιχεία είναι άρρηκτα συνδεδεμένο, με την εμφάνιση και την λειτουργικότητα των μοτοσυκλετών σχεδόν καθολικά και αυτό είναι, το πιρούνι στην εμπρός ανάρτηση.

Κι όμως το τηλεσκοπικό πιρούνι δεν είναι η τέλεια λύση

Κι όμως, ίσως να εκπλαγείτε όταν διαβάσετε ότι το πιρούνι απέχει παρασάγγας από την ιδανική λύση, ενώ οι λόγοι που επικράτησαν, είναι (ή όχι) ακριβώς αυτοί που φαντάζεστε!


H BMW R12, μία από τις πρώτες 2 μοτοσυκλέτες του κόσμου με υδραυλικό, τηλεσκοπικό πιρούνι. Η δεύτερη είναι η, επίσης BMW, R17.

H BMW R12, μία από τις πρώτες 2 μοτοσυκλέτες του κόσμου με υδραυλικό, τηλεσκοπικό πιρούνι. Η δεύτερη είναι η, επίσης BMW, R17.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »