Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Scooter GT σημαίνει κάλυψη μεγάλων αποστάσεων και στην περίπτωση του SR4 Max αυτό μεταφράζεται σε μελετημένη εργονομία και χρήση κορυφαίων υλικών. Η θέση οδήγησης διαμορφώνει μια εκπληκτική σχέση συνύπαρξης ανάμεσα σε αναβάτη και SR4 στα καθημερινά δρομολόγια. Κάθεσαι ξαπλωτός μέσα στο scooter χάρη στις κεκλιμένες πλατφόρμες οι οποίες έχουν προεκταθεί στο βάθος του φέρινγκ και σε συνδυασμό με την αφράτη σέλα και το μαξιλαράκι υποστήριξης της πλάτης, παραμένεις  άνετος και ξεκούραστος σε τέτοιο βαθμό που ακόμα και μεγαλύτερες ταξιδιωτικές αποστάσεις δεν θα αποτελέσουν πρόβλημα. Μάλιστα το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 775 χιλιοστά από το έδαφος, για εύκολη πρόσβαση ακόμα και μικρόσωμων αναβατών, ενώ προστασία από την αεροδυναμική ζελατίνα βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο, με τη δυνατότητα ρύθμισής της να εξυπηρετεί κάθε σωματότυπο. Αντίστοιχα ο συνεπιβάτης έχει ένα μεγάλο τμήμα σέλας στη διάθεση του, καθώς και πρακτικά πατάκια που στηρίζουν ολόκληρο το πέλμα του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »




Στην πόλη και σε συνθήκες ασφυκτικής κίνησης, το Voge SR4 εκτελεί άμεσα και χωρίς δισταγμό τις εντολές του αναβάτη όταν αυτός επιχειρεί ελιγμούς και εναλλαγές κατευθύνσεων. Οι 34 ίπποι μεταφράζονται σε γρήγορες επιταχύνσεις σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, χάρη και στο άμεσο σύστημα μετάδοσης, ενώ το μοτέρ χαρακτηρίζεται από απουσία κραδασμών και ραφινάτη λειτουργία. Ο κινητήρας αποδίδει μεστά και καλύπτει αρκετά ζωηρά το φάσμα 40- 100 χλμ./ώρα, χωρίς κομπιάσματα και κραδασμούς αλλά με απόλυτα γραμμική λειτουργία ακόμα και κοντά στην τελική των 140+χλμ./ώρα. Ενδεικτικά, οι χρόνοι για το 0-100 και 50-100 είναι 9,8 και 7 δευτερόλεπτα αντίστοιχα. Η μεγάλη μετωπική επιφάνεια με τη ψηλή ζελατίνα και ο GT σχεδιασμός με τα φαρδιά πλαϊνά τμήμα, προσφέρουν επαρκή κάλυψη από αέρα, κρύο, βροχή και μεγαλώνουν τη λίστα των  δυνατοτήτων του, όταν το SR4 βρεθεί εκτός των αστικών τειχών. Το στιβαρό πλαίσιο χαρίζει σταθερότητα και υψηλή ποιότητα κύλισης όταν η 7αρα TFT απεικονίζει τριψήφια νούμερα, ενώ η άψογη συνεργασία αναρτήσεων και ελαστικών, προσφέρει πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες, γεγονός που καθιστά το ρόλο του traction περιορισμένο, μόνο σε πολύ γλιστερές επιφάνειες. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι προσανατολισμένη προς την άνεση, κάτι που γίνεται αντιληπτό από την ενδοτική απόσβεση των πίσω αμορτισέρ σε έντονες κακοτεχνίες, χωρίς ωστόσο αυτό να στερεί την ικανότητα από το SR4 να κινηθεί ταχύτατα και με ασφάλεια σε δρόμους με στροφές, δείχνοντας και μια πιο σπορ νότα του εαυτού του. Τα φρένα ικανοποιούν πλήρως σε θέμα δύναμης με προοδευτική λειτουργία σε κάθε πάτημα των δύο μανετών, ενώ και το ABS επεμβαίνει με σαφήνεια σε επιβραδύνσεις πανικού ή σε δρόμους με κακή ασφαλτόστρωση με το 100-0 να ολοκληρώνεται σε 46,6 μέτρα.

Σελίδα 1Voge SR4 MAX - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά