Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το SR4 Max ακολουθεί τα κατασκευαστικά πρότυπα των μοτοσυκλετών της Voge, κάτι που το τοποθετεί στην κατηγορία Premium. Το στιβαρό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο συνεργάζεται με ένα αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι και το αποτέλεσμα εγγυάται την καλύτερη δυνατή ακαμψία με άμεσο όφελος στην οδική συμπεριφορά και στην ασφάλεια. Οι αναρτήσεις είναι της ιαπωνικής Kayaba και αποτελούνται από ένα πιρούνι 35χιλιοστών με διαδρομή 110 χιλιοστών, καθώς και δύο αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου 5 θέσεων που παρέχουν διαδρομή 112 mm έως τον πίσω τροχό. Για τα φρένα χρησιμοποιούνται εξαρτήματα της ισπανικής J.Juan, που ενσωματώθηκε πρόσφατα στον όμιλο Brembo. Μπροστά συναντάμε διπλά δισκόφρενα 265 χιλιοστών με δύο ακτινικά τοποθετημένες διπίστονες δαγκάνες, ενώ ένας τρίτος δίσκος ίδιας διαμέτρου με μονοπίστονη δαγκάνα έχει τοποθετηθεί στον πίσω τροχό. Το σύστημα πέδησης ολοκληρώνει το δικάναλο σύστημα ABS της Continental. Οι τροχοί 15 και 14 ιντσών μπροστά και πίσω αντίστοιχα, είναι τυλιγμένοι με ελαστικά Pirelli Angel Scooter.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

    Σελίδα 1Voge SR4 MAX - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά