Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  • Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  • Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  • Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
  • Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά

Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά

Ο ηλεκτροκινητήρας των 3.500 Watt (6.500 Watt peak) είναι τοποθετημένος στην αριστερή πλευρά του πίσω τροχού για μηδενικές απώλειες ισχύος, ενώ η απουσία ιμάντα ή αλυσίδας μειώνει ακόμα περισσότερο το κόστος συντήρησης. Υπάρχουν δυο modes λειτουργίας D και S. Στο πρώτο η τελική περιορίζεται στα 50 χλμ./ώρα με την απόκριση να είναι πιο ομαλή, ενώ στο δεύτερο έχεις πιο άμεση απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού και η τελική αγγίζει τα 100 χλμ./ ώρα. Η μπαταρία λιθίου των 72V που έχει αναλάβει την τροφοδοσία του έχει χωρητικότητα 55 Ah, δηλαδή σχεδόν διπλάσια από τα περισσότερα ηλεκτρικά scooter με αποσπώμενη μπαταρία που έχουμε δοκιμάσει. Η πραγματική αυτονομία αγγίζει τα 75 χιλιόμετρα, αποκλειστικά με χρήση του mode S, αλλά το Mojito δεν σταματά εκεί, καθώς μπορεί να εξοπλιστεί με δεύτερη μπαταρία για διπλάσια αυτονομία.

 
Οι μπαταρίες είναι αποσπώμενες και μπορούν να φορτιστούν σε οποιαδήποτε οικιακή πρίζα με μια πλήρη φόρτιση τους να διαρκεί 3 ώρες ανά μπαταρία. Το βάρος τους όμως δεν είναι αμελητέο και κάνει δύσκολο το βάλε-βγάλε στο scooter, αλλά αυτό μικρή σημασία έχει αφού υπάρχει δυνατότητα φόρτισης και των δυο μπαταριών ταυτόχρονα, χωρίς αυτές να αφαιρεθούν από το scooter.

Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε τις δοκιμασμένες λύσεις του τηλεσκοπικού πιρουνιού εμπρός και των δυο αμορτισέρ πίσω, ενώ την επιβράδυνση του Mojito αναλαμβάνουν δισκόφρενα εμπρός και πίσω με συνδυασμένη λειτουργία. Οι αλουμινένιοι τροχοί των 12 ιντσών φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70-12 με λευκά τοιχώματα που ενισχύουν τη vintage αισθητική.

Σελίδα 1Wheel n Water Mojito - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία - πρακτικότητα
Σελίδα 4Κινητήρας – μπαταρία – περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας