Ανοίγοντας το γκάζι, το Mojito επιταχύνει ομαλά και σταθερά με τη μονάδα ελέγχου να μεταφράζει με ακρίβεια τις εντολές του δεξιού γκριπ. Η απότομη απόκριση που συναντάμε σε ορισμένα ηλεκτρικά scooter είναι άγνωστη λέξη για το συγκεκριμένο και μπορείς να κινείσαι εύκολα με πολύ μικρή ή σταθερή ταχύτητα όπου χρειάζεται. Η δύναμη του κινητήρα γίνεται αισθητή όχι μόνο κατά την επιτάχυνση, αλλά και όταν χρειαστεί να πάρεις δεύτερο άτομο ή να κινηθείς σε έντονα ανηφορικό δρόμο. Η Wheel n Water δηλώνει ικανότητα αναρρίχησης 25 μοίρες και πράγματι το Mojito όχι μόνο ξεκινά με αποφασιστικότητα από στάση σε δρόμο με μεγάλη κλίση, αλλά διατηρεί και την ταχύτητά του ανεβαίνοντας. Το σωστό πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, σου επιτρέπουν να ελίσσεσαι με άνεση ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα και πολύ δύσκολα θα εγκλωβιστείς κάπου.
Στη περίπτωση των δυο μπαταριών, αυτές είναι συνδεδεμένες σε σειρά και σε αντίθεση με άλλες προτάσεις της αγοράς δεν χρειάζεται να σταματήσεις όταν αδειάσει η μια για να την αποσυνδέσεις και να συνδέσεις τη δεύτερη. Το Mojito ξεκινά να τραβά ρεύμα από τη μια μπαταρία και μόλις αυτή φτάσει στο 20%, αυτόματα συνεχίζει να τροφοδοτείται από τη δεύτερη χωρίς καμία διαφορά στην απόδοση. Με ελάχιστη αυτονομία τα 150 χιλιόμετρα φτάνεις σε κάθε σημείο της πόλης χωρίς το άγχος του να «μείνεις», ενώ η τελική του ταχύτητα σου επιτρέπει να κινείσαι με άνεση σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.
Ανεξάρτητα από το νούμερο που γράφει το κοντέρ, απολαμβάνεις σταθερότητα και άριστη ποιότητα κύλισης με το στιβαρό πάτημα και την ακαμψία του scooter να εμπνέουν εμπιστοσύνη. Οι αναρτήσεις απορροφούν αποτελεσματικά τις αναρίθμητες ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς ενοχλητικές, ξερές αντιδράσεις. Το πιρούνι είναι ελαφρώς πιο σκληρό, αλλά τα αμορτισέρ εξισορροπούν την κατάσταση με το συνολικό αποτέλεσμα να ξεπερνά κατά πολύ σε άνεση και αποτελεσματικότητα τον μέσο όρο της κατηγορίας. Πολύ καλές εντυπώσεις μας άφησαν και τα φρένα, καθώς είναι προοδευτικά με σωστή πληροφόρηση. Θέλουν αρκετή πίεση για να δείξουν τη δύναμή τους, αλλά με το σύστημα συνδυασμένης πέδησης το φρενάρισμα βελτιστοποιείται και το μπλοκάρισμα των τροχών είναι πολύ δύσκολο να συμβεί.