Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση
Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση
Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση
Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση
Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση
Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση
  • Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση
  • Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση
  • Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση
  • Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση
  • Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση
  • Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση

Yamaha Niken GT 2023: Ισχυρότερο με νέα ηλεκτρονικά και πλοήγηση

Η Yamaha όχι απλά δεν εγκαταλείπει την ιδέα του Niken GT, αλλά την εξελίσσει καθώς η εντυπωσιακή τρίτροχη Sport Touring μοτοσυκλέτα εξοπλίστηκε με ισχυρότερο κινητήρα 890 κυβικών ενώ προσφέρει και σύστημα συνδεσιμότητας με πλοήγηση.

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών με συνδεσιμότητα και πλοήγηση Garmin


Η νέα Niken GT προσφέρει αναβαθμισμένη εμπειρία οδήγησης χάρη στην τοποθέτηση έγχρωμης TFT οθόνης 7ιντσών με δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών διαφορετικών  interface. Μπορεί να συνδεθεί με smartphone μέσω Bluetooth χρησιμοποιώντας τη δωρεάν εφαρμογή MyRide της Yamaha. Ο αναβάτης μπορεί να δει πληροφορίες σχετικά με εισερχόμενες κλήσεις, email και μηνύματα, μπορεί να ακούσει μουσική, να απαντάει σε κλήσεις, ενώ μέσω της εφαρμογής GarminMotorize (με συνδρομή) υπάρχει η δυνατότητα πλοήγησης με φωνητικές οδηγίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ισχυρότερος CP3 κινητήρας 890 κυβικών Euro5 προδιαγραφών


Η Niken GT του 2023 έρχεται με νέο αναβαθμισμένο κινητήρα αυξημένων επιδόσεων και εναρμονισμένο με τις Euro 5 προδιαγραφές. Η τελευταία γενιά του εξαιρετικά επιτυχημένου κινητήρα CP3 της Yamaha  είναι μια παραλλαγή της σχεδίασης που χρησιμοποιείται στις Tracer 9 GT και MT-09. Η βασική αρχιτεκτονική του τρικύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 890κ.εκ. παραμένει ίδια, με τη βασική διαφορά να εντοπίζεται στη χρήση επανασχεδιασμένων νευρώσεων των στροφάλων με αυξημένη μάζα κατά 8%, για ισχυρότερη επιτάχυνση από στάση, αλλά και μεγαλύτερη ευχρηστία και καλύτερη δυνατότητα ελέγχου στις χαμηλότερες στροφές. Για το 2023, ο νέος κινητήρας της Niken GT είναι τοποθετημένος με εμπρόσθια κλίση 5° για βέλτιστη ισορροπία πλαισίου και για να χωρέσει αυτόν τον νέο κινητήρα 890 κ.εκ., διαθέτει επανασχεδιασμένο στροφαλοθάλαμο, ενώ νέο είναι και το ψυγείο για να αντεπεξέρχεται στις αυξημένες επιδόσεις. Το Niken GT 2023 διαθέτει επίσης quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα και νέο συμπλέκτη ολίσθησης υποβοήθησης (A&S). Η εισαγωγή και το φίλτρο αέρα έχουν επανασχεδιαστεί για πιο αθόρυβο ταξίδι, ενώ η νέα εξάτμιση-πληροί τις προδιαγραφές EU5-έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Προηγμένη τεχνολογία ηλεκτρονικού ελέγχου


Η Niken GT είναι εξοπλισμένη με μια σειρά νέων ηλεκτρονικών συστημάτων. Το γκάζι YCC-T (Yamaha Chip Controlled Throttle) και το ηλεκτρονικό γκριπ APSG (Accelerator Position Sensor Grip) αντικαθιστούν το σύστημα με ντίζες και τροχαλίες του προηγούμενου μοντέλου και δίνουν στο γκάζι ομαλή και φυσική αίσθηση. Το σύστημα υποβοήθησης επιτάχυνσης από στάση είναι ανασχεδιασμένο επίσης, ώστε να παρέχει πιο φυσικό επίπεδο παρέμβασης. Το traction control και οι 3 διαφορετικές χαρτογραφήσεις Sport, Street και Rain έχουν αναθεωρηθεί ώστε να ταιριάζουν στα νέα δεδομένα του κινητήρα, ενώ το cruise control μπορεί να ενεργοποιηθεί όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με 4η ή ανώτερη ταχύτητα και μπορεί να προσαρμόσει την ταχύτητα ανά 2 χλμ./ώρα για μεγαλύτερη ευκολία και άνεση.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »