Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
  • Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
  • Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
  • Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
  • Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
  • Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
  • Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
  • Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
  • Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
  • Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ
  • Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ

Yamaha Tracer 7: Με τον ελαστικό CP2 κινητήρα, από 9.390 ευρώ

Με απόδοση 74 αλόγων και διαστήματα ανάφλεξης 270°
Τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και αναθεωρημένες αναρτήσεις
Έγχρωμη TFT οθόνη, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και μόλις 197 κιλά γεμάτη
Πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ και τιμή από 9.390 για την βασική έκδοση

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Με απόδοση 74 αλόγων και διαστήματα ανάφλεξης 270°

Το Tracer 7 της Yamaha δεν χρειάζεται συστάσεις, καθώς η επιτυχία του CP2 κινητήρα του και μόνο έχει φροντίσει ώστε το μοτοσυκλετιστικό κοινό να γνωρίζει όλα τα μοντέλα που εξοπλίζει, από χωμάτινα μέχρι sport. Επιτυχημένος είναι φυσικά χάρη στην αξιοπιστία, την ανθεκτικότητα αλλά και την ελαστικότητά του, αφού εξοπλίζει πλέον MT-07, XSR 700, YZF-R7, Ténéré 700 και το sport touring Tracer 7. Ο υδρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 689cc με 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδει 73,4 άλογα στις 8.750 σαλ και 67 Nm ροπής στις 7.750 σαλ. Τα διαστήματα ανάφλεξης 270° (crossplane), του προσδίδουν λειτουργία που θυμίζει αυτή των κινητήρων διάταξης V και έναν βαθύ ήχο που με την προσθήκη μίας after market εξάτμισης θα σε κάνουν να χαμογελάς σε κάθε κατέβασμα. Ακόμα και η εργοστασιακή εξάτμιση έχει μελετηθεί έτσι ώστε να έχει ένα πολύ εύηχο άκουσμα, χωρίς να κάνει φασαρία χαρίζοντας και άνετα χιλιόμετρα στο ταξίδι καθώς δεν θα ενοχλήσει αναβάτη και συνεπιβάτη. Στην δοκιμή του Moto Τρίτη με "ζωηρή" οδήγηση σημείωσε μέση κατανάλωση της τάξης των 5λ/100χλμ, ενώ στον αυτοκινητόδρομο το νούμερο αυτό πρέπει να πέφτει κοντά στα 4, κάτι που σημαίνει ότι το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων του προσδίδει αυτονομία 340-400 χιλιομέτρων περίπου, μία αρκετά μεγάλη αυτονομία που ταιριάζει απόλυτα με την κατηγορία στην οποία ανήκει, καθώς δεν θα αγχώνεσαι να βρεις πρατήριο καυσίμου στο ταξίδι.


 

Τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και αναθεωρημένες αναρτήσεις

Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι του Tracer 7, είναι διαμορφωμένο έτσι ώστε να χαρίζει την κατάλληλη ισορροπία ακαμψίας και ελαστικότητας ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις πολλές και διαφορετικές πλατφόρμες που το συναντάμε. Η Yamaha το πέτυχε, αφού η ακαμψία του είναι αρκετή ώστε να "βοηθήσει" τον αναβάτη στην σπορ οδήγηση με τις αλλαγές κατεύθυνσης να γίνονται με ευκολία σε συνδυασμό με τους τροχούς 17 ιντσών, ενώ η άνεση στο ταξίδι επιτρέπει σε μεγάλες και πολύωρες διαδρομές ακόμα και δικάβαλο με την μοτοσυκλέτα φορτωμένη. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε αναβαθμισμένα φρένα, καθώς οι εμπρός πλευστοί δίσκοι έχουν γίνει πλέον 298 χλστ από 282 χλστ που ήταν στο παρελθόν και συνδυάζονται με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 245 χλστ με δαγκάνα ενός εμβόλου και δικάναλη μονάδα ABS να επιβλέπει και τους δύο τροχούς. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ εμπρός με διαδρομή 130 χλστ και ένα monoshock αμορτισέρ πίσω που εδράζεται σε μοχλικό με διαδρομή 142 χλστ. Για την μεγιστοποίηση της άνεσης στο ταξίδι με την κατάλληλη ρύθμιση των αναρτήσεων, η προφόρτιση και επαναφορά ελατηρίου του πιρουνιού αλλά και του αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενες.


 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Έγχρωμη TFT οθόνη, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και μόλις 197 κιλά γεμάτη

Κοιτώντας στον πίνακα οργάνων ο αναβάτης αντικρίζει μία νέα, έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με δύο interfaces (Sport & Touring), η οποία διαθέτει και δυνατότητα συνδεσιμότητας με smartphone. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη στο ύψος και μπορεί να αλλάξει θέση πολύ εύκολα με το ένα χέρι, ενώ επάνω από τους δύο LED προβολείς εμπρός, υπάρχουν δύο "γραμμές" φώτων ημέρας (DRL) που θυμίζουν φρύδια και δίνουν στο μούτρο της μοτοσυκλέτας μία επιθετική "έκφραση". Η μονοκόμματη διπλή σέλα τοποθετεί τον συνεπιβάτη ψηλότερα από τον οδηγό και έχει αρκετό αφρώδες υλικό ώστε να μην κουράζει σε πολύωρες διαδρομές, ενώ υπάρχει ενισχυμένη στα αξεσουάρ. Το Tracer 7 είναι το ελαφρύτερο sport touring της κατηγορίας του αφού ζυγίζει μόλις 197 κιλά πλήρες υγρών, κάτι που του επιτρέπει να αλλάζει πορεία με εξαιρετική ευκολία και να μην "τρομάζει" νέους αναβάτες. Στο χαμηλό της βάρος συμβάλλει επίσης το αλουμινένιο ψαλίδι που συνδέει το αμορτισέρ με το ατσάλινο πλαίσιο με μοχλικό. Κυκλοφορεί μάλιστα και σε έκδοση για την Α2 κατηγορία με την ισχύ της να περιορίζεται στα 35kW, διατηρώντας φυσικά την δυνατότητα να "ξεκλειδωθεί" και να αποδίδει τα 73,4 άλογα με την απόκτηση του Α διπλώματος.


 

Πληθώρα γνήσιων αξεσουάρ και τιμή από 9.390 για την βασική έκδοση

Το Tracer 7 εκτός από την βασική του έκδοση έρχεται και στην έκδοση GT, η οποία αποκτά έναν πιο τουριστικό ανεμοθώρακα, που είναι κατά 92 χλστ ψηλότερος και 70 χλστ φαρδύτερος, αλλά και πιο άνετη σέλα με ενισχυμένο υλικό, έρχεται επίσης με πλαϊνές σκληρές βαλίτσες 20 λίτρων, που έχουν σχεδιαστεί με την μοτοσυκλέτα ώστε να μην επηρεάζουν ιδιαίτερα την αεροδυναμικότητά της, ενώ στην ουρά της υπάρχει και μία σχάρα στην οποία μπορεί να τοποθετηθεί και κεντρική βαλίτσα. Όλα αυτά και πολλά ακόμα όπως το κεντρικό σταντ, tank bag, σύστημα παρακολούθησης της πίεσης και θερμοκρασίας των ελαστικών, προστατευτικά κάγκελα ή για το ψυγείο, την αλυσίδα και τα πλαστικά, προβολείς ομίχλης, εξάτμιση της Akrapovič, αλλά και αξεσουάρ αισθητικής, όπως LED φλασάκια, καλύμματα βαλβίδων και αυτοκόλλητα είναι μέρος των γνήσιων αξεσουάρ και μπορείς να τα τοποθετήσεις στην βασική ή και την GT έκδοση. Η τιμή της Yamaha Tracer 7 είναι στα 9.390 ευρώ και αποτελεί μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να συντροφεύσει για το υπόλοιπο της μοτοσυκλετιστικής σου ζωής εφόσον το επιθυμείς, αφού η αξιοπιστία της και η ανθεκτικότητα του κινητήρα της, το επιτρέπουν. Η έκδοση GT κοστίζει 10.450 ευρώ.

Το Tracer 7GT


Τα χρώματα της βασικής έκδοσης του Tracer (+το μάυρο στις πρώτες φωτογραφίες)