Μετά την έκδοση των 125 κυβικών εκατοστών, η Yamaha, βάζει στη μάχη των 3τροχων scooter μια νέα έκδοση του Tricity με 155 κυβικά, για να μπορεί να κινείται πιο άνετα σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Τα 30 επιπλέον κυβικά εκατοστά κάνουν διαφορά, όταν μιλάμε για κινητήρες μικρής χωρητικότητας.
+: Σχεδίαση, αίσθηση ασφάλειας, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση -: Τιμή, σκληρή λειτουργία πίσω αναρτήσεων
Τα scooter με 3 τροχούς μπήκαν στη ζωή μας πριν από περίπου μια 10ετία με την Piaggio να είναι αυτή, που παρουσίασε πρώτη μια τέτοια λύση. Στόχος ήταν να εισάγουν στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, τους κατόχους αυτοκινήτων, που ήθελαν μια πιο οικονομική και γρήγορη λύση για τις μετακινήσεις τους, αλλά δίσταζαν. Τα scooter με 3 τροχούς παρέχουν μεγαλύτερη σταθερότητα και αίσθηση ασφάλειας και είναι πιο εύκολο για κάποιον να ξεκινήσει από εκεί, έχουν όμως υψηλό κόστος κατασκευής. Η Yamaha μπήκε στο παιχνίδι το 2014 προσφέροντας ένα πιο οικονομικό αρθρωτό σύστημα ανάρτησης και μικρού κυβισμού κινητήρες. Το νέο Tricity συνδυάζει την σύγχρονη εμφάνιση με την υψηλή τεχνολογία και μπορεί να εισάγει με ασφάλεια τον άπειρο αναβάτη στον κόσμο της μοτοσυκλέτας.