Η ύπαρξη δεύτερου τροχού μπροστά δεν γίνεται αντιληπτή.

    Οδηγώντας: Αμοιβαία εμπιστοσύνη

    Τα τρίτροχα scooter στοχεύουν στο να αποβάλουν οι νέοι και άπειροι αναβάτες τον φόβο για τη μοτοσυκλέτα. Το Tricity της Yamaha παίρνει άριστα σε αυτόν τον τομέα, αφού από τα πρώτα κιόλας μέτρα σου εμπνέει εμπιστοσύνη. Οι δύο τροχοί μπροστά καταπίνουν με ευκολία λακούβες, σαμαράκια και ό,τι άλλη έκπληξη επιφυλάσσει ο δρόμος, χωρίς να επηρεάζεται στο ελάχιστο η ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Το γλίστρημα του εμπρός τροχού σε ένα scooter ή μια μοτοσυκλέτα, είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε πτώση. 

    Το Tricity, όμως, αντιμετωπίζει τέτοια γλιστρήματα απλά ανοίγοντας λίγο την τροχιά του και παραμένοντας, φυσικά όρθιο. Αυτό το χαρακτηριστικό του εκτοξεύει τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και συγχωρεί ένα πιθανό λάθος τόσο του άπειρου, όσο και του έμπειρου αναβάτη. Το τιμόνι έχει ελαφριά αίσθηση και δεν επιβαρύνεται από το βάρος του εμπρός συστήματος ανάρτησης. Είναι τόσο καλά σχεδιασμένο, που δύσκολα θα καταλάβει κάποιος ότι έχει δύο τροχούς μπροστά του. Με μεγάλη ευκολία γίνονται οι επιτόπου ελιγμοί και οι αναστροφές, αφού το Tricity κρύβει τα κιλά του και πλαγιάζει με ευκολία Η μοναδική ένσταση μπορεί να γίνει στον τρόπο που αντιμετωπίζει τις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος. Η λειτουργία των πίσω, κυρίως, αμορτισέρ είναι κάπως σκληρή, αλλά σίγουρα δεν θα μπορούσαν οι Ιάπωνες σχεδιαστές να προβλέψουν την ποιότητα των ελληνικών δρόμων. Τα φρένα, έχουν τη δύναμη να σταματήσουν με ασφάλεια το Tricity ακόμα κι όταν κινείται με υψηλές ταχύτητες. Η λειτουργία τους είναι πολύ προοδευτική και φιλική προς τον αναβάτη, τους λείπει, όμως, το δυνατό αρχικό δάγκωμα. 

    Η μέση κατανάλωση σε μεικτό κύκλο, δεν ξεπέρασε τα 2,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ σε ταξίδι στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με το δεξί γκρίπ να βρίσκεται συνεχώς κοντά στο τέρμα της διαδρομής του, είδαμε μέγιστη κατανάλωση 3 λίτρα ανά 100 χλμ. Αυτό σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 7,2 λίτρων δίνει στο Tricity 155 αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 200 χιλιόμετρα. Όταν έρθει η ώρα της στάθμευσης, η ύπαρξη χειρόφρενου μας επιτρέπει να παρκάρουμε ακόμα και σε δρόμο με μεγάλη κλίση χωρίς να είναι αναγκαία η χρήση του κεντρικού σταντ.