Yamaha X-MAX 300 Tech Max: Premium ποιότητα, Blue Core κινητήρας και «X» προβολέας
Yamaha X-MAX 300 Tech Max: Premium ποιότητα, Blue Core κινητήρας και «X» προβολέας
Yamaha X-MAX 300 Tech Max: Premium ποιότητα, Blue Core κινητήρας και «X» προβολέας
Yamaha X-MAX 300 Tech Max: Premium ποιότητα, Blue Core κινητήρας και «X» προβολέας
Yamaha X-MAX 300 Tech Max: Premium ποιότητα, Blue Core κινητήρας και «X» προβολέας
  • Yamaha X-MAX 300 Tech Max: Premium ποιότητα, Blue Core κινητήρας και «X» προβολέας
  • Yamaha X-MAX 300 Tech Max: Premium ποιότητα, Blue Core κινητήρας και «X» προβολέας
  • Yamaha X-MAX 300 Tech Max: Premium ποιότητα, Blue Core κινητήρας και «X» προβολέας
  • Yamaha X-MAX 300 Tech Max: Premium ποιότητα, Blue Core κινητήρας και «X» προβολέας
  • Yamaha X-MAX 300 Tech Max: Premium ποιότητα, Blue Core κινητήρας και «X» προβολέας

Yamaha X-MAX 300 Tech Max: Premium ποιότητα, Blue Core κινητήρας και «X» προβολέας

- Blue Core κινητήρας, βασισμένος στην επιτυχία.
- Αποθηκευτικός χώρος για 2 Full face κράνη.
- Σύστημα Keyless, με TFT οθόνη αλλά και LCD.
- Με Traction και ABS στα 183 κιλά.

YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ

Blue Core κινητήρας, βασισμένος στην επιτυχία

Όταν η συνταγή είναι επιτυχημένη δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξεις. Για αυτό και το Yamaha X-MAX 300 Tech Max παραμένει σταθερό στις αξίες του. Ο κατά τα άλλα γνωστός υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος, Soch Euro5 κινητήρας των 292κ.εκ αποδίδει 27,6 ίππους στις 7.250σ.α.λ και ροπή η οποία ανέρχεται σε 29Nm στις 5.750σ.α.λ.. Σαφώς και τροφοδοτείται με ηλεκτρονικό ψεκασμό έχοντας άμεση απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών, με πουπουλένια λειτουργία, χωρίς να εμφανίζονται κραδασμοί. Οι εκκινήσεις που προσφέρει στο άνοιγμα του γκαζιού είναι ορεξάτες, επιτυγχάνοντας να κάνει τα 0-50 σε 3,2 δευτερόλεπτα, τα 0-100 να έρχονται σε 9,7 δευτερόλεπτα και να προσφέρει ρεπρίζ από τα 50 χιλιόμετρα την ώρα στα 100 σε 6,5 δευτερόλεπτα. Με το 13,2 λίτρων ρεζερβουάρ, θα φτάσουμε να διανύσουμε με ένα γέμισμα κοντά στα 370 χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση σε μεικτή χρήση τα 3,6λτ/100 χιλιόμετρα. Ο Blue Core κινητήρας θα κινήσει ζωηρά τα 183 κιλά που είναι το συνολικό βάρος πλήρες υγρών του X-MAX.

Αποθηκευτικός χώρος για 2 Full face κράνη

Έχοντας ήδη αναφέρει τι κάνει στο κομμάτι των επιδόσεων, το μόνο που μένει να δούμε είναι πως τα πάει στον τομέα των αποθηκευτικών χώρων. Δεν θα περιμέναμε τίποτα λιγότερο από τον φωτιζόμενο χώρο των 43,7 λίτρων, από το να μπορεί να φιλοξενήσει στον κουβά κάτω από τη σέλα, άνετα 2 Full face κράνη και διάφορα άλλα αντικείμενα. Επιπλέον διαθέτει δύο μικρά ντουλαπάκια στο εσωτερικό της ποδιάς, δίπλα από τον διακόπτη της μίζας, από τα οποία το αριστερό κλειδώνει φέροντας θέση παροχής ρεύματος DC 12V. Το ταξίδι γίνεται εύκολη υπόθεση, καθώς η σέλα είναι εργονομικά φτιαγμένη με μέτριας σκληρότητας αφρώδες υλικό, μεταφέροντας μας με άνεση, συμβάλλοντας σε αυτό και το μαξιλαράκι που είναι τοποθετημένο στο τέλειωμα του καθίσματος του οδηγού, προσφέροντας καλύτερη στήριξη στη μέση μας. Σημαντικό στοιχείο, αποτελεί το ρυθμιζόμενο τιμόνι φέρνοντας σε ιδανική κλίση τα άνω άκρα μας, για ακόμη πιο ξεκούραστη θέση οδήγησης. Αν το ύψος μας ξεφεύγει πάνω από το 1,85, ο ανεμοθώρακας προσφέρει δυνατότητα ρύθμισης σε δύο θέσεις, τοποθετώντας την στην υψηλότερη θέση, από τα 1.410 στα 1.460 χιλιοστά, με τη χρήση ενός εργαλείου. Για τα χαμηλότερα αναστήματα, η απόσταση από το έδαφος έως τη σέλα θα τους δυσκολέψει να πατήσουν καλά στο οδόστρωμα, μιας και ανέρχεται στα 795 χιλιοστά. Βέβαια, διατίθεται και χαμηλότερη κατά 40 χιλιοστά, κάτι που προσφέρεται ως έξτρα αξεσουάρ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σύστημα Keyless, με TFT οθόνη αλλά και LCD

Η τοποθέτηση της έγχρωμης TFT οθόνης των 4,2 ιντσών δίνει την δυνατότητα να λαμβάνεις οδηγίες πλοήγησης, απεικονίζοντας τες κατευθείαν σε αυτήν μέσω της εφαρμογής Street Cross της Garmin, η οποία διατίθεται δωρεάν. Οι επιλογές συνδεσιμότητας δεν σταματούν εδώ, καθώς μπορείς να κατεβάσεις από το Store του κινητού σου τηλεφώνου, την δωρεάν εφαρμογή MyRide και μέσω Bluetooth να διαχειριστείς μηνύματα, κλήσεις και μουσική. Πλήθος πληροφοριών θα συναντήσουμε πάνω της και με τα εύχρηστα χειριστήρια που βρίσκονται στο αριστερό μέρος του τιμονιού θα πλοηγηθούμε στο μενού της. Ακριβώς από πάνω, οι οφθαλμοί μας εστιάζουν στο ταχύμετρο, που το περιβάλει μία LCD οθόνη 3,2 ιντσών, καθώς μας παρέχει ένδειξη στάθμης καυσίμου και μερικού χιλιομετρητή. Η ενεργοποίηση του γίνεται μέσω Keyless τεχνολογίας, ερχόμενο από προηγούμενης γενιάς μοντέλο. Εξοπλισμένοι με το Smart Key της Yamaha μπορούμε να εντοπίσουμε το X-MAX, σε χώρους που υπάρχει συνωστισμός οχημάτων πατώντας το ανάλογο κουμπί στο χειριστήριο, να ανοίξουμε τη σέλα για πρόσβαση στον αποθηκευτικό κουβά και να γίνει το ξεκλείδωμα της τάπας βενζίνης. Η Tech Max έκδοση, φέρει στιλιστικές αλλαγές στα μαρσπιέ, στους καθρέφτες και σε μεταλλικές ταμπέλες υποδεικνύοντας την Special έκδοση του μοντέλου, όπου τα διακοσμούν αλουμινένια στοιχεία και χρυσές ραφές στη επενδυόμενη σέλα από δερματίνη. Τα πακέτο των ανανεώσεων ολοκληρώνει ο LED προβολέας, όπου μαζί με τα ενσωματωμένα φλάς δημιουργούν ένα σχήμα “X” εξασφαλίζοντας φουτουριστική σχεδίαση και καλύτερη διάχυση δέσμης φωτός.

Με Traction και ABS στα 183 κιλά

Η κύλιση που συνοδεύει το Yamaha X-MAX Tech Max είναι υποδειγματική, απορροφώντας κάθε κακοτεχνία που συναντάμε στο διάβα μας, χωρίς μεγάλες γκρίνιες. Για αυτό ευθύνεται το μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 110 χιλιοστών και πίσω δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ως προς την προφόρτιση ελατηρίου, των 79 χιλιοστών. Τα «γκέμια» στις επιβραδύνσεις ξαφνικών και μη, έρχονται να βάλουν μπροστά δύο δίσκοι των 267 χιλιοστών και πίσω ένας δίσκος των 245 χιλιοστών. Ως άλλος «Καουμπόι» θα ασκήσουμε πίεση στις μανέτες για να εκτοξευτεί το υγρό στα σωληνάκια των φρένων, πιέζοντας τις διέμβολες δαγκάνες εμπρός και την μονοέμβολη δαγκάνα πίσω. Η όλη διαδικασία πέδησης θα ολοκληρωθεί από το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών ABS, όποτε αυτό καλεστεί αναγκαίο, μιας και η επέμβαση του είναι λίγο ευαίσθητη. Τα «πεταλωμένα» Michelin City Grip 2 με διαστάσεις 120/70 μπροστά και 140/70 πίσω δίνουν ήρεμο «καλπασμό» στους τροχούς των 15 και 14 ιντσών. Μιας και το γκριπάρισμα των ελαστικών (όπως αναφέρει και το μοντέλο τους) είναι πολύ καλό, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο ο πίσω τροχός να μην διαβάσει σωστά ένα ολισθηρό τερέν και να έχει την τάση να γλιστρήσει, για αυτό και είναι τοποθετημένο το σύστημα αντιολίσθησης TCS, το οποίο θα κόψει την περίσσια διοχέτευση δύναμης που θα έχει μεταφερθεί.

Η τιμή του είναι στα 7.390,00 ευρώ.