Τα Scooter με τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα
- Πάνω από 45 λίτρα αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα.
- Eίναι πάνω από 300 κυβικά, οπότε μπορούν με άνεση να σε συνοδεύσουν και εκτός πόλης.
- Mέση κατανάλωση κάτω από 4,5 λίτρα.
- GT θέση οδήγησης και άπλετος χώρος για αναβάτη και συνεπιβάτη.
YAMAHA: NΜΑΧ με δώρο 200 ευρώ Αξεσουάρ
QJMOTOR: Προκαλεί για σύγκριση!
QJMOTOR: Απολαυστικά βελούδινος V2 κινητήρας
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400
Eίναι πάνω από 300 κυβικά, οπότε μπορούν με άνεση να σε συνοδεύσουν και εκτός πόλης
Τα Scooter γεννήθηκαν ως οχήματα άνεσης και ευκολίας για τις μικρές αποστάσεις της πόλης και προτιμήθηκαν στα πρώτα στάδια της ζωής τους κυρίως από το νεανικό κοινό. Σιγά σιγά οι ευκολίες που προσέφεραν και το στιλ τους, άρχισαν να προσελκύουν όλο και περισσότερο κόσμο, μέχρι που πλέον τα Scooter κατέχουν μια μεγάλη μερίδα της «πίτας» των ταξινομήσεων, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως. Φυσικό και επόμενο ήταν να αρχίσουν να υπάρχουν υποκατηγορίες, ανάλογα με τα κυβικά και τις διαφορετικές «βλέψεις» του κάθε Scooter. Στη λίστα μας υπάρχουν Scooter με μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους, τα οποία έχουν χωρητικότητα κινητήρα από 300cc και πάνω, καταφέρνοντας έτσι να σε πάνε παντού μέσα στην πόλη και στην κίνηση της καθημερινότητας, αλλά μπορείς να βγεις και εκτός για το Σαββατοκύριακο, κάνοντας μικρές εξορμήσεις.
Πάνω από 45 λίτρα αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα., το XMAX φτάνει τα 56
Ένα βασικό πλεονέκτημα των Scooter είναι ότι διαθέτουν χώρους αποθήκευσης, κάτι που στην καθημερινότητα είναι πολύ πρακτικό για μια σειρά λόγων. Το πρώτο Scooter που “επένδυσε” σε μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τη σέλα ήταν το Suzuki Address του 1987, που χωρούσε ένα Full – Face κράνος. Από τότε όλοι οι κατασκευαστές Scooter ακολούθησαν αυτό το παράδειγμα και πλέον έχουμε μια πληθώρα Scooter που μπορούν να φιλοξενήσουν μέχρι και 2 Full Face κράνη και μικροαντικείμενα. Τα Scooter που βρίσκονται σε αυτή τη λίστα έχουν – σύμφωνα με τις μετρήσεις του Moto Τρίτη με τη μέθοδο Ταμερλάνος – χωρητικότητα άνω των 45 λίτρων κάτω από τη σέλα, με το XMAX 300 της Yamaha να παίρνει την πρώτη θέση, έχοντας 56 λίτρα αποθηκευτικού χώρου και χωρώντας με άνεση 2 Full Face κράνη, αφήνοντας χώρο και για άλλα πράγματα, όπως π.χ. αδιάβροχα.
Μοντέλο | Τιμή | Ισχύς Hp | Χωρητηκότητα Ρεζερβουάρ | 0 - 100 Km/h (sec.) | 100 - 0 Km/h (Μέτρα) | Μέση Κατανάλωση | Αποθηκευτικός χώρος (λίτρα) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
YAMAHA X-MAX 300 TECH MAX | 28 | 13,2 | 9,7 | 46,7 | 3.6 | 56 | |
ZONTES E 350 | 37 | 16,5 | 9,8 | 45,5 | 4 | 51,5 | |
HONDA FORZA 350 | 29,2 | 11.7 | 9,5 | 48 | 4,3 | 50 | |
KYMCO DT X360 | 28,6 | 12.5 | 10,3 | 45,2 | 3,8 | 45,5 | |
QJMOTOR FORT 350 | 33,2 | 14 | 9,7 | 43,1 | 4,2 | 45 | |
SYM MAXSYM TL 508 | 46 | 12.5 | 8,7 | 43,6 | 4,4 | 45 |
To XMAX 300 με τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο στα 56 λίτρα
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
GT θέση οδήγησης και άπλετος χώρος για αναβάτη και συνεπιβάτη
Πέρα όμως από τα κυβικά και τον χώρο κάτω από τη σέλα, για να μπορείς να χρησιμοποιήσεις το όχημα και εκτός πόλης, σε μικρά ταξίδια, θα πρέπει αυτό να είναι άνετο, για αναβάτη και συνεπιβάτη, με άπλετους χώρους. Η καλύτερη σχεδίαση για τέτοιου τύπου μοντέλα είναι η λεγόμενη GT (Grand Tour). Μπορεί ο τίτλος αυτής της κατηγορίας να παραπέμπει σε πιο «άγριες» καταστάσεις, όμως το μόνο σίγουρο είναι ότι η σχεδίαση αυτών των Scooter, με το σχήμα «Boomerang» στο σώμα, το σχετικά ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, τον μεγάλο χώρο για τα πόδια και τις κατά κανόνα φαρδιές σέλες, μπορεί να προσφέρει πολλά ακούραστα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Βάλε μέσα και τις μεγάλες ζελατίνες με τις οποίες εξοπλίζονται αυτά τα μοντέλα και τα πλαστικά που εκτρέπουν τον αέρα και έχεις τη συνταγή ενός «Touring» μοντέλου στα χέρια σου.
Mέση κατανάλωση κάτω από 4,5 λίτρα
Η καψούρα πληρώνεται μεν, αλλά με αυτά τα μοντέλα δεν θα χρειαστεί να βάλεις υποθήκη το σπίτι σου για να κινείσαι. Καθώς τα χιλιόμετρα μαζεύονται, το ίδιο συμβαίνει και με τα λίτρα βενζίνης που καταναλώνονται και με την τιμή να είναι σταθερά περιμετρικά των 2 ευρώ ανά λίτρο, η κατανάλωση παίζει σημαντικότερο ρόλο από ποτέ. Εφόσον εδώ δεν μιλάμε για Scooter 125cc είναι αναμενόμενο να μην βλέπουμε υπερβολικά χαμηλές καταναλώσεις, όμως και πάλι τα νούμερα που έβγαλαν οι μετρήσεις μας για την ΜΕΣΗ κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες είναι πολύ καλά. Κανένα από αυτά τα Scooter δεν ξεπερνάει τα 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ δύο από αυτά κινούνται με κάτω από 4 λίτρα, επιτρέποντάς σου οικονομικές, άνετες και με καλές επιδόσεις για την κατηγορία βόλτες.