Δεν έχει led προβολείς αλλά ποιος νοιάζεται όταν αντικρίζει αυτό το μούτρο και τα carbon φτερά που πρώτη η Aprilia τοποθέτησε σε μοτοσυκλέτα παραγωγής;

    Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

    H αρχική σχεδίαση της RSV4 πριν 10 χρόνια ήταν κάτι παραπάνω από πρωτοποριακή, με αποτέλεσμα ακόμη και σήμερα (χωρίς ιδιαίτερες αλλαγές) να δείχνει ελκυστική από κάθε γωνία. Το μαύρο χρώμα ανέκαθεν ήταν στις διαθέσιμες επιλογές, αλλά τώρα με ματ υφή κυριαρχεί στα ποιοτικά πλαστικά της 1100, κάνοντας αντίθεση με το αλουμινένιο πλαίσιο-ψαλίδι, το χρυσό πιρούνι και τις ακτινωτές ζάντες από σφυρήλατο αλουμίνιο.
    Η αγωνιστική αύρα τονίζεται από ανθρακονημάτινα τμήματα, όπως οι αεραγωγοί των φρένων και τα πολυσυζητημένα αεροδυναμικά φτερά στα φαίρινγκ (λύση που προέρχεται κατευθείαν από τα MotoGP αυξάνοντας την σταθερότητα στις εξόδους των στροφών, στην ευθεία και στο φρενάρισμα με πολλά χλμ), ενώ από το ίδιο υλικό είναι το εμπρός φτερό, τα πλαϊνά καλύμματα κάτω από τη σέλα και το προστατευτικό της εξάτμισης τιτανίου που προέρχεται από την Akrapovic. Στο εμπρός μέρος συναντάμε τα τρία χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα που διαθέτουν led μόνο για τα φώτα ημέρας, ενώ το πίσω μέρος συνεχίζει να αποτελεί το πιο sexy στοιχείο της μοτοσυκλέτας, αδιαφορώντας επιδεικτικά για τον συνεπιβάτη όπως θα έκανε κάθε γνήσιο αγωνιστικό.  Η πινακίδα και οι καθρέπτες είναι απλώς αναγκαίο ¨κακό¨ για την νόμιμη και ασφαλή κυκλοφορία στο δημόσιο δρόμο…
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ