Όπως ο V4 κινητήρας, έτσι και το αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών της RSV4 είναι ένα σήμα κατατεθέν της αγωνιστικής κληρονομιάς που διακατέχει την μοτοσυκλέτα, συμβάλλοντας ώστε το βάρος με γεμάτο ρεζερβουάρ να μην ξεπερνά τα 199 κιλά (ελαφρύτερη είναι και η νέα μπαταρία λιθίου της Bosch). Έτσι δεν υπήρχε κανένας λόγος για αλλαγή, αυτό όμως δεν εμπόδισε τους τεχνικούς της Aprilia να κάνουν τις απαραίτητες επεμβάσεις σε καίρια σημεία. Οι αποκλειστικές δυνατότητες παραμετροποίησης για την θέση του κινητήρα, την έδραση του ψαλιδιού, το offset, την γωνία κάστερ, αλλά και το ύψος του πίσω μέρους παραμένουν, όμως χάρη στις αλλαγές στα σημεία έδρασης του τιμονιού και το διαφορετικό offset των πλακών (- 2χιλ ) το μεταξόνιο μειώθηκε κατά 4χιλ, αυξάνοντας το φορτίο στον μπροστινό τροχό χωρίς να μειώνεται η ευελιξία.
Στον τομέα των αναρτήσεων η Ohlins έχει και πάλι τον πρώτο λόγο, καθώς στο μπροστινό μέρος συναντάμε ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ και το κορυφαίο ανεστραμμένο πιρούνι ΝΙΧ με μεγαλύτερη πλέον διαδρομή 125χιλ (+5χιλ), ενώ το επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ ΤΤΧ ομορφαίνει την εικόνα πίσω από το ψαλίδι, το οποίο με την σειρά του έγινε πιο άκαμπτο για μεγαλύτερη ακρίβεια στις εξόδους των στροφών. Τα κορυφαία περιφερειακά συνεχίζονται καθώς τα φρένα προέρχονται από την Brembo, που εξοπλίζει την έκδοση 1100 με τις νέες ελαφρύτερες μονομπλόκ δαγκάνες Stylema. ¨Δαγκώνουν¨ δίσκους 330χιλ στο εμπρός μέρος και συνεργάζονται με διπίστονη δαγκάνα και δίσκο 220χιλ πίσω, με όλα τα σωληνάκια να είναι υψηλής πίεσης, όπως αρμόζει σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό.
Το cornering ABS είναι η γνωστή μονάδα 9.1 MP της Bosch με 3 επίπεδα λειτουργίας και περιοριστή ανύψωσης του πίσω τροχού στα βίαια φρεναρίσματα και για τα ελαστικά φροντίζει η Pirelli, ¨ντύνοντας¨ τις πανέμορφες ζάντες με τα Diablo Supercorsa SP.