Μια μοτοσυκλέτα που έχει γεννηθεί μέσα στις πίστες και αντιπροσωπεύει τους 54 τίτλους και τις επιτυχίες της Aprilia στους αγώνες, δεν θα μπορούσε παρά να έχει μια άκρως επιθετική θέση οδήγησης που κάνει τα περισσότερα superbikes να φαίνονται τουριστικά μπροστά της. Κάθεσαι λοιπόν ¨πάνω¨ στη μοτοσυκλέτα σε μια ευρύχωρη σέλα με σκληρότητα σανίδας που επιτρέπει να αντιλαμβάνεσαι κάθε πληροφορία από την ανάρτηση, έχοντας τα χέρια σου αρκετά πιο χαμηλά στα ανοικτά κλιπ όν. Τα μαρσπιέ συμπληρώνουν την αγωνιστική εικόνα καθώς βρίσκονται πίσω και ψηλά, επιτρέποντας στα πόδια να αγκαλιάζουν τις εσοχές του ρεζερβουάρ χωρίς να δυσκολεύονται, παρά την μικρή σιλουέτα της μοτοσυκλέτας. Όπως προαναφέραμε ο συνεπιβάτης δεν έχει θέση, αφού τα πίσω μαρσπιέ και η μικροσκοπική ουρά με το μονόσελο δεν πείθουν κανέναν...
Τα προνόμια είναι για λίγους και σε αυτά συμπεριλαμβάνεται και η έγχρωμη TFT οθόνη, γνώστη από τα RSV4 RF και Tuono 1100. Μπορεί να μην εντυπωσιάζει σε διαστάσεις, είναι όμως ευανάγνωστη και παρέχει ό,τι πληροφορία μπορείς να χρειαστείς μέσα από ένα εύχρηστο μενού που επιτρέπει τις βασικές ρυθμίσεις εν κινήσει. Μεταξύ άλλων διαθέτει χρονόμετρο και ένδειξη για την κλίση σε μοίρες, αλλά και ποσοστό γκαζιού -φρένου στο κάτω δεξιά μέρος της οθόνης. Φυσικά δεν λείπει το Shift light όπως και η δυνατότητα για σύνδεση με την γνωστή πλατφόρμα ΜΙΑ με την οποία μετατρέπεις το κινητό σου σε μια σύγχρονη συσκευή τηλεμετρίας με όλες τις πληροφορίες για την μοτοσυκλέτα, την πίστα κλπ. Παράλληλα, σου παρέχει την δυνατότητα να έχεις ξεχωριστές ρυθμίσεις για το traction και το wheelie control ανάλογα με τη στροφή, μια τεχνολογία που μόνο σε αγωνιστικές ομάδες συναντάς.