4 + 1 τρόποι για να την κάνεις πιο γρήγορη

Διαβάστηκε από 24290 αναγνώστες

Αν ακόμα δεν είσαι ικανοποιημένος με την απόδοση της μοτοσυκλέτας σου, δες εδώ 5 τρόπους για να την κάνεις ακόμα πιο γρήγορη.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να βελτιώσεις την απόδοση και τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας σου. Κάποιοι είναι προσιτοί ενώ, άλλοι απαιτούν να βάλεις το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη. Ας δούμε τους πιο δημοφιλείς.

Εξάτμιση και Power Commander



Η τοποθέτηση μιας ολόσωμης after market εξάτμισης και ο συνδυασμός της με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου ή εγκατάσταση ενός Power Commander, θα μειώσει το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας, ενώ η απόκριση του γκαζιού θα βελτιωθεί και, φυσικά, θα αυξηθεί η ιπποδύναμη και η ροπή. Δεν πρέπει, βέβαια, να παραλείψουμε και τον υπέροχο ήχο που παράγει μια υψηλών προδιαγραφών after market εξάτμιση.

Ρύθμιση ανάρτησης



Ένα σετ ρυθμιζόμενων αναρτήσεων, σε περίπτωση που η μοτοσυκλέτα σου δεν είναι ήδη εξοπλισμένη με τέτοιες, μπορεί να αλλάξει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο που συμπεριφέρεται η μοτοσυκλέτα σου. Το να έχεις τη δυνατότητα να ρυθμίσεις τις αποσβέσεις και την προφόρτιση ανάλογα με το βάρος σου, θα βοηθήσει στο να ανταποκρίνεται καλύτερα στις εντολές σου. Αν δεν είσαι σίγουρος για το πώς να κάνεις αυτές τις ρυθμίσεις, μη διστάσεις να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό.

Τροχοί – Ελαστικά



Οι τροχοί είναι συχνά ένα σημείο στο οποίο οι κατασκευαστές κάνουν εκπτώσεις. Το μεγάλο βάρος των τροχών δυσκολεύει το έργο των αναρτήσεων, όσο καλές κι αν είναι αυτές. Το κόστος ενός σετ πιο ελαφριών τροχών σίγουρα δεν είναι αμελητέο, αλλά θα δεις σημαντική διαφορά. Φρόντισε να το συνδυάσεις με ελαστικά υψηλών επιδόσεων, που επιτρέπουν μεγαλύτερες κλίσεις και προσφέρουν καλύτερο φρενάρισμα και περνούν αποτελεσματικά τη δύναμη του κινητήρα στο δρόμο.

Φρένα



Τα φρένα είναι ένας τομέας που δεν πρέπει να παραλείψεις, όταν αποφασίσεις να βελτιώσεις τη μοτοσυκλέτα σου. Τα σημεία από τα οποία μπορείς να ξεκινήσεις είναι, φυσικά, τα τακάκια, οι δίσκοι και τα υγρά φρένων, αλλά μπορείς να αντικαταστήσεις τα λαστιχένια σωληνάκια με μεταλλικά υψηλής πίεσης. Τα υγρά φρένων δεν συμπιέζονται, οπότε στα απανωτά και δυνατά φρεναρίσματα, όπως αυτά που απαιτούνται σε μια κατηφορική διαδρομή ή στην πίστα, θα ζεσταθούνε και τα ελαστικά σωληνάκια θα μαλακώσουν, θα παραμορφωθούν και στο τέλος η μανέτα θα αποκτήσει σπογγώδη αίσθηση που δεν δίνει στον αναβάτη τη σωστή πληροφόρηση. Αυτό το πρόβλημα απαλείφεται με ένα σετ μεταλλικά σωληνάκια υψηλής πίεσης, αφού το σχήμα τους δεν αλλοιώνεται με την αύξηση της θερμοκρασίας.

Εκπαίδευση



Οι μοτοσυκλέτες μπορεί να είναι γρήγορες, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο με τους αναβάτες. Ίσως η καλύτερη βελτίωση που μπορείς να κάνεις είναι να εκπαιδεύσεις τον εαυτό σου, πριν αποφασίσεις να ασχοληθείς με την αύξηση της ιπποδύναμης ή τη μείωση του βάρους. Ένα σχολείο ασφαλούς οδήγησης θα σου μάθει πώς να χειρίζεσαι αποτελεσματικά το γκάζι και το φρένο, πώς να τοποθετείς το σώμα σου στις στροφές, που να κοιτάς και ένα σωρό ακόμη χρήσιμα πράγματα. Αυτά θα σε κάνουν σταδιακά να οδηγείς πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ασφάλεια.     

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

  • ALEXANDROS

    Μετά απο 26 χρόνια οδήγησης μοτο, και έχοντας δει πολλά με τα ματάκια μου (κεφάλι ανοιγμένο, ανοιχτά κατάγματα, σκοτωμένους κ.λπ. θα έλεγα το εξής. Κανένα από τα παραπάνω δεν χρειάζεσαι. Ένα μόνο, το οποίο λέγεται "ένστικτο αυτοσυντήρησης" που σημαίνει χαμηλές ταχύτητες στον δρόμο. Αν θες να πας γρήγορα και να φτάσεις εκεί που θες πρέπει να πας πιο αργά. Αν πάλι δεν σου φτάνει μπορείς να πας σε πίστα, και εκεί κάνε ότι θες.

      25

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός