Τακάκια φρένων

Διαβάστηκε από 2330 αναγνώστες

Η τριβή που αναπτύσσεται ανάμεσα στα τακάκια και τους δίσκους των φρένων είναι ο λόγος που η μοτοσυκλέτα σταματάει ή ελαττώνει ταχύτητα, όταν πιέζουμε την μανέτα του φρένου. Υποάρχουν διαφορετικές κατηγορίες όπως τα οργανικά, τα κεραμικά και τα μεταλλικά, με διαφορετικά χαρακτηριστικά η κάθε μία.

 
Από τη στιγμή που θα πατήσουμε τη μανέτα του φρένου, η τριβή που αναπτύσσεται ανάμεσα στα τακάκια και τους δίσκους, προκαλεί την ακινητοποίηση της μοτοσυκλέτας. Πρέπει να ελέγχονται τακτικά και αν χρειαστεί, να αντικατασταθούν. Διαφοροποιούνται σε κατηγορίες, σύμφωνα με τη σύνθεση της πάστας. Τα οργανικά τακάκια, κατασκευάζονται με τα μίξη διαφόρων υλικών, όπως κέβλαρ, γυαλί άνθρακας κ.α και έχουν απαλό χαρακτήρα, είναι ήσυχα και δεν χαράζουν τους δίσκους. Τα ημι-μεταλλικά τακάκια, που περιέχουν το 30% των μεταλλικών σωματιδίων ενός μεταλλικού, σε μίξη με άλλες ουσίες. Μεταφέρουν την αίσθηση που έχει ένα οργανικό τακάκι,  σε συνδυασμό με την δύναμη ενός μεταλλικού.

Τα μεταλλικά τακάκια, είναι τα δημοφιλέστερα και χρησιμοποιούνται από όλες τις εταιρίες. Αποτελούνται από μεταλλικά στοιχεία με μεγάλη αντοχή στην τριβή και προσφέρουν αρκετή δύναμη σε απαιτητικές καταστάσεις., όμως μεταφέρουν μεγάλη θερμοκρασία στις δαγκάνες και φθείρουν τους δίσκους. Τα κεραμικά τακάκια, περιέχουν μίξη κεραμικών ινών με άλλες ουσίες και είναι φιλικά προς τους δίσκους. Έχουν περισσότερη αντοχή στη θερμοκρασία από τα οργανικά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έχουν τον ίδιο συντελεστή τριβής με τα μεταλλικά. Σε μερικές μοτοσυκλέτες, που διαθέτουν ταμπούρο, δεν υπάρχουν τακάκια, αλλά οι σιαγόνες που έχουν τον ίδιο ρόλο.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός