KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test
Δευτέρα, 6 Μαΐου 2024
Το KTM Adventure 390 Spoke Wheels είναι έτοιμο να κατακτήσει τους λάτρεις των χωμάτινων διαδρομών.
|
Το KTM Adventure 390 Spoke Wheels είναι έτοιμο να κατακτήσει τους λάτρεις των χωμάτινων διαδρομών.
Αντλώντας κάθε σταγόνα πολυχρηστικότητας και εξοπλιστικών αρετών από τη σοδειά των μεσαίων adventure, η Voge παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη συνταγή επιτυχίας με δυνατή γεύση τιμής και μεθυστικό άρωμα περιπέτειας.
Διατηρώντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που το καθιέρωσαν ως top επιλογή στην κατηγορία του, η Yamaha αναβαθμίζει την ήδη επιτυχημένη πλατφόρμα του MT-07 εγχέοντας σε αυτήν στοχευμένες δόσεις τεχνολογίας και βελτιώνοντας την συνολική εμπειρία οδήγησης.
- 46 ίπποι και κιβώτιο 6 σχέσεων με συμπλέκτη ολίσθησης.
- Traction control και φρένα από την J Juan.
- Με φώτα full LED και οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα Bluetooth.
- V2 κινητήρας 1.042cc εγκάρσια τοποθετημένος με απόδοση 115 ίππους και κατανάλωση 6,6 λ. / 100 χλμ.
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, Traction Control, Cruise Control και 5 Riding Modes
- Ακτινωτοί τροχοί 19 και 17 ιντσών
- Τετραπίστονες δαγκάνες Brembo και Cornering ABS
- 105 ίπποι με τρία riding modes και traction control
- Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP και Cornering ABS
- Ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών
- Έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω της εφαρμογής KTMConnect.
- Γνήσια bobber εμφάνιση εμπνευσμένη από τη δεκαετία του `50
- 300άρης V2 με 29,4 ίππους
- Τροχοί 16-15 με «παχιά» ελαστικά
H QJMotor φέρνει μια hot πρόταση σε μια hot κατηγορία, αυτή των μεσαίων naked. To SRK 700 ασπάζεται τις βασικές αξίες των δύο τροχών, προσφέροντας στον αναβάτη του αμεσότητα και απόλαυση χωρίς εξεζητημένες και ανούσιες λύσεις, όπως επιτάσσει άλλωστε η φιλοσοφία των naked μοτοσυκλετών.
Με 37 ίππους έχει τον δυνατότερο κινητήρα της κατηγορίας
Χωράει 2 full face κράνη και έχει κορυφαίες τουριστικές δυνατότητες
Πλούσιο εξοπλισμό σε ανταγωνιστική τιμή
Μετά από 20 χρόνια συνεχούς αναβάθμισης το Multistrada V4 μεγαλώνει εκθετικά τη λίστα δυνατοτήτων του, με την έκδοση Rally -επιτομή της τεχνολογικής καινοτομίας- να αλλάζει άρδην τους όρους στο χάρτη της εξέλιξης επισκιάζοντας οτιδήποτε μοιάζει κοινότυπο εντός και εκτός δρόμου.
Παραλάβαμε από την Suzuki το γυμνό GSX-8S, για μία δοκιμή μακράς διαρκείας στην οποία θα αξιολογήσουμε τον All-Rounder χαρακτήρα της καθώς αποτελεί το καθημερινό μας μέσο μετακίνησης και διασκέδασης σε κυριακάτικες βόλτες, ενώ θα δούμε και πως ανταποκρίνεται στο ταξίδι.
- 14,9 ίπποι
- Δικάναλο ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό
- Ανεστραμμένο πιρούνι και ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με μοχλικό
Ασε την βενζίνη να ακριβαίνει!
Hλεκτροκινητήρας 7.000W και τελική ταχύτητα 130χλμ/ώρα.
Φορτίζει μέχρι το 80% σε 2,5 ώρες
Αυτονομία που αγγίζει τα 150 χιλιόμετρα
Με φρέσκια εμφάνιση, premium αύρα και νέο κινητήρα με σύστημα start – stop, το ανανεωμένο Suzuki Burgman 125 εκσυγχρονίζεται και κοιτάει στα ίσια τον ανταγωνισμό.
- Urban adventure σχεδιασμός και χώρος για ένα full face κράνος
- Έγχρωμη TFT οθόνη και keyless εκκίνηση
- 12,3 ίπποι με traction control και σύστημα A.L.E.H.
- Ρεζερβουάρ 15 λίτρων και 2,7 λίτρα κατανάλωση
Ride-by-Wire με δυο Riding modes
Traction control που απενεργοποιείται
Quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα
73 ίπποι
- 73.5 ίπποι και κατανάλωση 6 λ. / 100 χλμ.
- Οθόνη TFT 5 ιντσών με ένδειξη πίεσης ελαστικών
- Θερμαινόμενα γκριπς και σέλα
- Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις WP XPLOR. - Ακτινωτοί τροχοί 21 και 18 ιντσών. - Cornering ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό. - 105 ίπποι με 4 riding modes και traction control με 9 στάδια ρύθμισης.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr