
Honda Motocompo 1981: Το μικρότερο scooter της Honda που έμπαινε στο πορτ-μπαγκάζ
Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2025
Γεννημένο για να χωράει στο πορτ-μπαγκάζ του Honda City.
Μια pop κουλτούρα γεμάτη καμπάνιες πάνω σε δύο τροχούς....
Γεννημένο για να χωράει στο πορτ-μπαγκάζ του Honda City.
Μια pop κουλτούρα γεμάτη καμπάνιες πάνω σε δύο τροχούς....
Ο Florian Hauser έφτιαξε το πρώτο του project ποδήλατο στα 14.
Τρικύλινδρος δίχρονος κινητήρας 255 κ.εκ. με 25 ίππους....
Η ιδέα πίσω από το Gorilla ήταν ένα monkey πιο άνετο
50cc με ρεζερβουάρ 9 λίτρων και πιο μεγάλη σέλα...
Η R1 έσκασε σαν βόμβα και οι superbikes δεν ήταν ποτέ ξανά οι ίδιες.
Μια R1 σε σώμα R6: Δύναμη 1000άρας σε σώμα 600άρας!...
Γεννήθηκε μετά τον Β παγκόσμιο μέσα στην κατοχή
Δίχρονος και τετράχρονος κινητήρας με 3 ταχύτητες...
Η τελετή έγινε στο Βατικανό με μοτοσυκλέτα των Jesus Bikers
Ο Πάπας πάνω στη μοτοσυκλέτα με λευκό Jet κράνος...
Η γέννηση του θρύλου στη Γιούτα με 46 ίππους και διπλά καρμπυρατέρ
Στα χέρια των ροκ σταρ σαν σύμβολο επανάστασης...
Αν είχες GLX, ήσουν ο βασιλιάς της γειτονιάς
Από το σούπερ μάρκετ στο βουνό, με το ίδιο γκάζι...
Το 1932 ο Max Friz παρουσίασε την R32
Boxer κινητήρας 494cc με 8,5 άλογα και άξονα μετάδοσης...
Πήραν μια GasGas και την μετέτρεψαν σε ξύλινη μοτοσυκλέτα
Το ξύλο δεν άντεξε τα φορτία και έδειξε τα όριά του από τις πρώτες βόλτες...
Σε ένα κράτος φρούριο γεννήθηκε η αγωνιστική ομάδα MZ
Η συμφωνία με τη Suzuki και η διπλή ζωή του Degner...
Ο «Γιατρός» και το Mugello: μια σχέση γεμάτη χρώμα και φαντασία
Τα πρώτα χρόνια ήταν αφιερωμένα στην Ιταλία...
Η πρώτη εμφάνιση του Monkey στο πάρκο Tama Tech
Η Honda πήρε έμπνευση από τη χαρά του κόσμου και δώρισε 10.000 μηχανάκια...
Η εποχή των τρελών εφευρετών και των θορυβωδών <<ποδηλάτων>>
Οι πρώτοι αναβάτες… οι αναβάτες του χάους ...
Ένα δίχρονο που έγινε μύθος όπως ο τρελός κάθε παρέας
Το καμπυλωτό ψαλίδι έγινε ο λόγος της ονομασίας Banana...
Μια σκουριασμένη RD 350 του 1973 αγοράστηκε για 350 δολάρια
Ανακατασκευή στο μοτέρ , νέο Keihin PWK 28mm και εξατμίσεις Lomas...
Όταν η Honda τόλμησε να τα βάλει με τους <<θεούς>> της Ευρώπης
Τετρακύλινδρη , αερόψυκτη με 67 ίππους και τελική 200χλμ...
Μοτοσυκλέτα Harley-Davidson κινείται αποκλειστικά με «ηλιακή βενζίνη»
Καύσιμο χωρίς τύψεις – και χωρίς καμία τροποποίηση...
Η Montesa πριν γίνει trial: Ένα όνομα σε αναζήτηση ταυτότητας
Montesa Micro Scooter (1953): Το μικρό θαύμα της πόλης...
Μοτοσυκλέτα υδρογόνου 300 ίππων από φοιτητές του MIT
Πλαίσιο Ducati, κυψέλη καυσίμου Doosan και αρθρωτή σχεδίαση...
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.