Με τη μόνη διαφορά ότι δε μπορεί κάποιος να κοιμηθεί με ασφάλεια πάνω του (στην ανάγκη βέβαια...). Ξεκινώντας από την "κορφή", κάτω από το δεξί γκριπ του τιμονιού υπάρχει ένα μικρό ντουλαπάκι -χωρίς κλειδαριά και άμεσα προσβάσιμο- ιδανικό για τα απαραίτητα μικροπράγματα που παίρνετε πάντα μαζί σας. Κατά μήκος της ποδιάς, ακριβώς κάτω από το τιμόνι, οι επιλογές αρχίζουν να αυξάνονται. Ο χώρος αυτός κλειδώνει, ενώ πέρα από τις τρεις θήκες στις οποίες χωρίζεται, υπάρχει και καλώδιο παροχής ρεύματος για τη φόρτιση των κινητών συσκευών σας. Το Όσκαρ, βέβαια, απονέμεται στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που με ευκολία φιλοξενεί ακόμα και δυο full face κράνη ή οποιοδήποτε άλλο συνδυασμό πραγμάτων περνάει από το μυαλό και καλύπτει τις ανάγκες σας. Μια δοκιμή θα σας πείσει. Αξίζει να σημειωθεί πως -όπως κάθε σωστό πορτ μπαγκάζ- διαθέτει και φωτισμό. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η Suzuki πρόσθεσε και μία extra μπαγκαζιέρα διευρύνοντας τους αποθηκευτικούς ορίζοντες του μικρομεσαίου Burgman 200. Με το ρεζερβουάρ να εντοπίζεται κάτω από τα πόδια σας, ο χώρος παραμένει αρκετός και για την άνεση του αναβάτη εν κινήσει, ενώ το πάτωμα στενεύει στο σωστό σημείο για να πατάνε σταθερά τα πόδια στην άσφαλτο. Το τιμόνι βρίσκεται σε ξεκούραστη απόσταση και ύψος και η ζελατίνα, σε καμία περίπτωση, δεν θα εμποδίσει/κόψει την ορατότητα στα... δύο. Η πλατιά και παχιά σέλα ναι μεν δεν θα κουράσει στιγμή, αλλά το επιπλέον μαξιλαράκι που χωρίζει τον αναβάτη από τον συνεπιβάτη, θα περιορίσει το διαθέσιμο χώρο για τους αναβάτες άνω του μέσου αναστήματος, χωρίς ταυτόχρονα να στηρίζει ιδιαίτερα τη μέση. Η σχεδίαση επιτρέπει την τοποθέτηση των ποδιών σε πιο... απλωτή θέση, αλλά για χρήση πόλης προτείνεται η πιο κλασική στάση. Από την άλλη, ο συνεπιβάτης δεν έχει λόγο να παραπονεθεί για τίποτα, αφού πίσω, η σέλα φαρδαίνει ακόμη περισσότερο χωρίς καμία κλίση. Η γωνία των ποδιών είναι ξεκούραστη, δίνοντας επίσης καλύτερο έλεγχο στα φρεναρίσματα, όπου δεν θα χρειάζεται να ρίχνει κανείς το βάρος του στον αναβάτη. Τέλος, απόλυτα λειτουργικό είναι το πλαϊνό σταντ, ενώ το πάντα πρακτικό κεντρικό σταντ, είναι λίγο πιο δύσχρηστο απ´ ότι περιμένεις αν και συνηθίζεται εύκολα.
Ο συνεπιβάτης δεν θα έχει πια να παραπονεθεί για τίποτα, όμως ο οδηγός ίσως να χρειαστεί ένα μικρό χρονικό διάστημα για να εγκλιματισθεί
Ο άγχος για τους περιορισμένους χώρους σταματάει εδώ. Πλέον, πιο πολύ θα αγχωθεί κανείς για το πώς -και με τι- θα το γεμίσει
Ομορφα και ευανάγνωστα τα αναλογικά όργανα του Burgman. Θερμοκρασία, στάθμη βενζίνας και κοντέρ αλλά και ψηφιακή οθόνη
Η οδήγηση γίνεται παιχνιδάκι, μέσα στη πόλη, για το Suzuki Burgman 200