net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki Burgman 200 (Top Case)
Χώροι/ ¶νεση
Διαβάστηκε από 93257 αναγνώστες
Το δεύτερό σου σπίτι
Με τη μόνη διαφορά ότι δε μπορεί κάποιος να κοιμηθεί με ασφάλεια πάνω του (στην ανάγκη βέβαια...). Ξεκινώντας από την "κορφή", κάτω από το δεξί γκριπ του τιμονιού υπάρχει ένα μικρό ντουλαπάκι -χωρίς κλειδαριά και άμεσα προσβάσιμο- ιδανικό για τα απαραίτητα μικροπράγματα που παίρνετε πάντα μαζί σας. Κατά μήκος της ποδιάς, ακριβώς κάτω από το τιμόνι, οι επιλογές αρχίζουν να αυξάνονται. Ο χώρος αυτός κλειδώνει, ενώ πέρα από τις τρεις θήκες στις οποίες χωρίζεται, υπάρχει και καλώδιο παροχής ρεύματος για τη φόρτιση των κινητών συσκευών σας. Το Όσκαρ, βέβαια, απονέμεται στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα που με ευκολία φιλοξενεί ακόμα και δυο full face κράνη ή οποιοδήποτε άλλο συνδυασμό πραγμάτων περνάει από το μυαλό και καλύπτει τις ανάγκες σας. Μια δοκιμή θα σας πείσει. Αξίζει να σημειωθεί πως -όπως κάθε σωστό πορτ μπαγκάζ- διαθέτει και φωτισμό. Και σαν να μην έφτανε αυτό, η Suzuki πρόσθεσε και μία extra μπαγκαζιέρα διευρύνοντας τους αποθηκευτικούς ορίζοντες του μικρομεσαίου Burgman 200. Με το ρεζερβουάρ να εντοπίζεται κάτω από τα πόδια σας, ο χώρος παραμένει αρκετός και για την άνεση του αναβάτη εν κινήσει, ενώ το πάτωμα στενεύει στο σωστό σημείο για να πατάνε σταθερά τα πόδια στην άσφαλτο. Το τιμόνι βρίσκεται σε ξεκούραστη απόσταση και ύψος και η ζελατίνα, σε καμία περίπτωση, δεν θα εμποδίσει/κόψει την ορατότητα στα... δύο. Η πλατιά και παχιά σέλα ναι μεν δεν θα κουράσει στιγμή, αλλά το επιπλέον μαξιλαράκι που χωρίζει τον αναβάτη από τον συνεπιβάτη, θα περιορίσει το διαθέσιμο χώρο για τους αναβάτες άνω του μέσου αναστήματος, χωρίς ταυτόχρονα να στηρίζει ιδιαίτερα τη μέση. Η σχεδίαση επιτρέπει την τοποθέτηση των ποδιών σε πιο... απλωτή θέση, αλλά για χρήση πόλης προτείνεται η πιο κλασική στάση. Από την άλλη, ο συνεπιβάτης δεν έχει λόγο να παραπονεθεί για τίποτα, αφού πίσω, η σέλα φαρδαίνει ακόμη περισσότερο χωρίς καμία κλίση. Η γωνία των ποδιών είναι ξεκούραστη, δίνοντας επίσης καλύτερο έλεγχο στα φρεναρίσματα, όπου δεν θα χρειάζεται να ρίχνει κανείς το βάρος του στον αναβάτη. Τέλος, απόλυτα λειτουργικό είναι το πλαϊνό σταντ, ενώ το πάντα πρακτικό κεντρικό σταντ, είναι λίγο πιο δύσχρηστο απ´ ότι περιμένεις αν και συνηθίζεται εύκολα.
Δεν είναι ούτε mega ούτε και maxi, αλλά ταιριάζει απόλυτα και στις δύο κατηγορίες.
Ο συνεπιβάτης δεν θα έχει πια να παραπονεθεί για τίποτα, όμως ο οδηγός ίσως να χρειαστεί ένα μικρό χρονικό διάστημα για να εγκλιματισθεί

Δεν είναι ούτε mega ούτε και maxi, αλλά ταιριάζει απόλυτα και στις δύο κατηγορίες.
Ο άγχος για τους περιορισμένους χώρους σταματάει εδώ. Πλέον, πιο πολύ θα αγχωθεί κανείς για το πώς -και με τι- θα το γεμίσει

Δεν είναι ούτε mega ούτε και maxi, αλλά ταιριάζει απόλυτα και στις δύο κατηγορίες.
Ομορφα και ευανάγνωστα τα αναλογικά όργανα του Burgman. Θερμοκρασία, στάθμη βενζίνας και κοντέρ αλλά και ψηφιακή οθόνη

Δεν είναι ούτε mega ούτε και maxi, αλλά ταιριάζει απόλυτα και στις δύο κατηγορίες.
Η οδήγηση γίνεται παιχνιδάκι, μέσα στη πόλη, για το Suzuki Burgman 200

 
 Ψάχνοντας τη χρυσή τομή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ποιότητα/ Αισθητική
Χώροι/ ¶νεση
Κινητήρας
Φρένα/ Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ