net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki Burgman 200 (Top Case)
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 93248 αναγνώστες
Απ´ τα χαμηλά... στα μεσαία
Δεν είναι ούτε mega ούτε και maxi, αλλά ταιριάζει απόλυτα και στις δύο κατηγορίες.
Ο ρυθμός επιτάχυνσης είναι γεμάτος και γραμμικός εωσότου "κλειδώσει" το φυγοκεντρικό και δώσει τα ηνία στον κινητήρα.
Ο υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας του Burgman 200 έχει τα πλεονεκτήματα αλλά και τις αδυναμίες του. Είναι δυνατός και ελαστικός στις χαμηλές ως και τις μεσαίες στροφές καθιστώντας ικανό το 200άρι να εκτοξεύεται πρώτο στα φανάρια και να προσπερνά με ευκολία κάθε αστικό εμπόδιο που θα βρεθεί μπροστά του. Όταν όμως έρθει αντιμέτωπος με πιο ανοιχτά κομμάτια, θα απαιτήσει την υπομονή σας. Ο ρυθμός επιτάχυνσης είναι γεμάτος και γραμμικός εωσότου "κλειδώσει" το φυγοκεντρικό και δώσει τα ηνία στον κινητήρα. Εκεί είναι που το βάρος του Burgman και η μεγάλη μετωπική επιφάνεια αρχίζουν να φαίνονται, με τη βελόνα να ανεβαίνει όλο και πιο αργά ειδικά μετά τα 110 χλμ./ώρα. Δεν πιάνει τοίχο όπως δείχνει, αλλά θέλει υπομονή.

 
 Ψάχνοντας τη χρυσή τομή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ποιότητα/ Αισθητική
Χώροι/ ¶νεση
Κινητήρας
Φρένα/ Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ