net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki Burgman 200 (Top Case)
Οδηγώντας
Διαβάστηκε από 93245 αναγνώστες
Για απαιτήσεις με φειδώ
Δεν είναι ούτε mega ούτε και maxi, αλλά ταιριάζει απόλυτα και στις δύο κατηγορίες.
Παρ´ ότι καλοκαίρι, ο καιρός κάνει ακόμα τα παιχνιδάκια του και οι βροχερές συνθήκες φαντάζουν ως η απόλυτη δοκιμασία για ένα δίκυκλο. Πόσο μάλλον για ένα ογκώδες scooter με τροχούς 13 και 12 ιντσών. Τα αποτελέσματα πάντως ήταν άριστα. Η συμπεριφορά του Burgman μέσα στη πόλη, δε διαφέρει από μικρότερα σε διαστάσεις, scooter της κατηγορίας του. Χωρίς κόπο, ελίσσεται ανάμεσα στις σταματημένες ουρές των αυτοκινήτων, ενώ το τιμόνι του κόβει παραπάνω απ´ όσο θα περίμενε κανείς. Η μικρή απόσταση από το έδαφος δεν επιτρέπει αναρριχήσεις σε πεζοδρόμια, αλλά δεν μπορούμε να τα θέλουμε και όλα. Για τις ανάγκες της φωτογράφησης, το Burgman είχε την ευκαιρία να βγει στην εθνική οδό, ώστε να δούμε μέχρι που μπορούν να το πάνε τα 200 κυβικά εκατοστά του. Η απάντηση δεν ήρθε αμέσως ή για να το πούμε αλλιώς, ξεκίνησε ως απογοήτευση μιας και με άνεση έδειχνε 80-90 χλμ./ώρα το κοντέρ, όταν όμως συνέχιζε να γυρίζει το γκριπ του γκαζιού, όλα άρχισαν να προχωρούν σε slow motion. Εν τέλει, σε κατηφόρα -και με ευνοϊκούς ανέμους- κατάφερε να πιάσει τα 125 με την κίνηση μπροστά του να του κόβει για άλλη μία φορά την φόρα αποτρέποντάς μας να αποστάξουμε την τελική του. Με δεδομένο ότι το scooter της δοκιμής είχε πολύ λίγα χιλιόμετρα στο ενεργητικό του, μετά το στρώσιμο υπολογίζουμε ότι θα ανοίγει λίγο παραπάνω, αλλά μην περιμένετε πως θα τα βάλετε με τα μεγαλύτερα Burgman που κυκλοφορούν στους δρόμους. Κάτι που θα πρέπει επίσης να σημειώσουμε είναι η λειτουργικότητα της ζελατίνας για την προστασία από τον αέρα. Μπορεί αισθητικά να ταιριάζει απόλυτα με το σύνολο, όμως όταν έρχεται η στιγμή να δείξει την αξία της, τα βρίσκει λίγο σκούρα. Αντιμέτωπη με τις αέριες μάζες στα ανοιχτά κομμάτια παρουσιάζει αρκετούς κραδασμούς ενώ το "κόψιμό" της επιτρέπει στον αέρα να εισέρχεται από παντού. Το αναλογικά μακρύ μεταξόνιο κάνει το Burgman να προτιμά τις ανοιχτές στροφές, όπως και τα μεγαλύτερα αδελφάκια του, κάνοντας το ταξίδι μια όχι ιδιαίτερα γρήγορη, αλλά σίγουρα άνετη και χαλαρή διαδικασία. Τα όρια τίθενται από τους μικρούς τροχούς, αλλά αντικειμενικά θα χάσουν πρόσφυση, σε ρυθμούς που ξεφεύγουν αρκετά από το χαρακτήρα του.

 
 Ψάχνοντας τη χρυσή τομή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ποιότητα/ Αισθητική
Χώροι/ ¶νεση
Κινητήρας
Φρένα/ Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ