Χωρίς να εντυπωσιάζει από πλευράς εξοπλισμού καταφέρνει με τον ισορροπημένο του χαρακτήρα να προσφέρει χαμόγελα στον αναβάτη του, ανεξάρτητα αν κινείται στην πόλη, στον αυτοκινητόδρομο η στην πίστα. Το πρώτο Katana έφερε μια νέα τάση στο design, καθώς η σχεδίασή του εκτός από εντυπωσιακή ήταν και λειτουργική. Η αναβίωσή του έπρεπε να βασίζεται στην πρώτη γενιά αλλά και να ξεχωρίζει . Ο σχεδιαστικός οίκος Engines Engineering έδωσε στη Suzuki το έναυσμα να μεταδώσει τα γονίδια από το 1100 στο νέο μοντέλο, με τέτοιο τρόπο που αναρωτιέσαι αν πρόκειται για custom ή για κάποιο project του μέλλοντος. Ο επιτυχημένος τετρακύλινδρος εν σειρά 1000αρης που είδαμε για πρώτη φορά στο GSX-R1000 K5, είναι και εδώ παρών. Διαφορετικοί εκκεντροφόροι, νέο φιλτροκούτι και νέα εξάτμιση, φρόντισαν να βελτιώσουν την απόδοση του κινητήρα που χαρακτηρίζεται από την μεγάλη διαδρομή των εμβόλων του και την γεμάτη απόδοση στο χαμηλό μεσαίο φάσμα στροφών.
Οι 150 ίπποι που ανακοινώνει η Suzuki και οι ελληνικοί δρόμοι κάνουν αναγκαία την ύπαρξη ηλεκτρονικών βοηθημάτων και το Katana χωρίς να εντυπωσιάζει με την πληθώρα αυτών, διαθέτει το πιο βασικό που δεν είναι άλλο από το traction control 3 επιπέδων (με δυνατότητα απενεργοποίησης). Παρότι τα γυμνά 1000αρια δεν φαντάζουν ιδανική επιλογή για commuter, η γλυκιά λειτουργία του κινητήρα στις χαμηλές ταχύτητες και oι μικρές διαστάσεις επιτρέπουν στο Katana να κυκλοφορεί στο αστικό περιβάλλον χωρίς να σε κουράζει. Όπως κάθε τετρακύλινδρο δίνει τον καλύτερό του εαυτό στο υψηλό φάσμα, με επιδόσεις που μόνο με superbike μπορούν να συγκριθούν. Σε δρόμο με στροφές, η συμπεριφορά του δεν είναι απλώς διασκεδαστική, αλλά και τόσο κοφτερή όσο το όνομά του. Θα πλαγιάσει με μεγάλη ευκολία και ακρίβεια διατηρώντας υψηλές ταχύτητες σε όλη την διάρκεια της στροφής, δίνοντας παράλληλα σωστή πληροφόρηση για να εξερευνήσεις με ασφάλεια τα όρια της μοτοσυκλέτας που απέχουν πολύ από τα όρια του μέσου αναβάτη.