Τιμή: 21.700 ευρώ
O Desmosedici Stradale των 1.103 κυβικών δηλώνει το παρόν, ρυθμισμένος για απόδοση 208 ίππων στις 12.750 σαλ και 12,5 kgm στις 11.500 σαλ. Με την αγωνιστική εξάτμιση της Akrapovic, που είναι διαθέσιμη ως Ducati Performance αξεσουάρ, η ισχύς μπορεί να αυξηθεί στους 220 ίππους και τα 13,1 kgm ροπής. Η τελική μετάδοση είναι κοντύτερη κατά 10% σε σχέση με την Panigale V4, για μια πιο άμεση απόδοση της ισχύος με κατά 10% αυξημένη ροπή στον τροχό. Ο κινητήρας παραμένει τύπου «αντίστροφης περιστροφής» (ο στροφαλοφόρος γυρνά προς τα πίσω). H Ducati εξόπλισε την Streetfighter V4 με σύστημα απενεργοποίησης των 2 πίσω κυλίνδρων, για μεγαλύτερη άνεση του αναβάτη σε αστικές συνθήκες: Στο ρελαντί, οι 2 κύλινδροι απενεργοποιούνται (με την προϋπόθεση ότι η θερμοκρασία νερού ξεπερνά τους 75 βαθμούς). Η σουίτα ηλεκτρονικών του Streetfighter V4 περιλαμβάνει Cornering ABS, σύστημα Traction Control, Slide Control, σύστημα ελέγχου σούζας DWC, σύστημα Launch Control και Quickshifter δύο κατευθύνσεων και σύστημα ελέγχου φρένου κινητήρα. Ο αναβάτης έχει στην διάθεσή του 3 χαρτογραφήσεις κινητήρα: Race, Sport και Street, με την τελευταία να περιορίζει την ισχύ της μοτοσυκλέτας στους 155 ίππους.
Το πλαίσιο της Streetfighter V4 είναι το «front-frame» που χρησιμοποιείται και στην Panigale V4, μια κατασκευή από αλουμίνιο που ζυγίζει μόλις 4 κιλά. Η κατασκευή χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό δομικό στοιχείο και συνδέεται με ένα υποπλαίσιο τύπου trellis για την στήριξη της σέλας και της ουράς. Στις αναρτήσεις, χρησιμοποιούνται πιρούνι Showa BPF 43 χιλιοστών και αμορτισέρ Sachs, αμφότερα πλήρως ρυθμιζόμενα. Φυσικά, στην έκδοση S, η ανάρτηση προέρχεται από την Ohlins και είναι πλήρως ρυθμιζόμενη ηλεκτρονικά και ημι-ενεργητική. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται και πάλι οι δαγκάνες Stylema της Brembo, που συνεργάζονται με δίσκους 330 χιλιοστών εμπρός. Ο πίσω δίσκος είναι διαμέτρου 245 χιλιοστών και συνεργάζεται με 2πίστονη δαγκάνα. Nέα προσθήκη αποτελούν τα πτερύγια τύπου «biplane», που βρίσκονται στο εμπρός μέρος της Streetfighter V4 και παράγουν έως και 28 κιλά κάθετης δύναμης στην ταχύτητα των… 270 χιλιομέτρων την ώρα. Παράλληλα, τα πτερύγια βελτιώνουν την ροή αέρα προς ψύξη λαδιού και νερού, όσο η μοτοσυκλέτα κινείται.
Yamaha MT-10 2022: Οδηγούμε στην Ισπανία
Ducati Hypermotard 698 Mono RVE - Test
Βίντεο με τον ήχο του νέου 1290 Super Duke R του 2024
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Τα τρία πιο «βρωμόγκαζα» Hypernaked με ροπή που κόβει χέρια
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr