Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το στιβαρό backbone πλαίσιο δεν παρουσιάζει μεταβολές στη γεωμετρία του, εκτός από μια μικρή μείωση στη γωνία κάστερ κατά 0,3 μοίρες (26 μοίρες), ενώ και οι συνολικές διαστάσεις παραμένουν στην πλειοψηφία τους ίδιες εκτός από το αυξημένο κατά 40χιλ. (1200χιλ.) ύψος του NMAX. Οι αναρτήσεις έχουν δεχθεί αναβαθμίσεις με στόχο την καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών και την μεγιστοποίηση της άνεσης του αναβάτη. Το τηλεσκοπικό πιρούνι φέρει βελτιωμένα χαρακτηριστικά ελατηρίου, ενώ και τα πίσω αμορτισέρ ρυθμιζόμενης προφόρτισης εξοπλίζονται με νέα ελατήρια αυξημένης διαδρομής κατά  5 χιλιοστά. Για την επιβράδυνση του ΝΜΑΧ έχουν επιστρατευτεί δύο δίσκοι 230 χιλιοστών με δαγκάνες μονού εμβόλου και υδραυλικό σύστημα ABS που επενεργεί και στους δύο τροχούς των 13 ιντσών. Τα ελαστικά Dunlop Scootsmart είναι tubeless σε διαστάσεις 110/70 μπροστά και 130/70 πίσω. Παρά τις αλλαγές που υπέστη, το συνολικό βάρος του νέου ΝΜΑΧ 125 με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 7,1 λίτρων ανέρχεται στα 132, μόλις 1 κιλό παραπάνω από τον προκάτοχο του.

 

Σελίδα 1Αποστολή Βαρκελώνη: Yamaha NMAX 125 2025
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά