Οι επιταγές του μέλλοντος προστάζουν οικονομικότερους και καθαρότερους κινητήρες, με τον μονοκύλινδρο Blue Core125 κυβικών του ΝΜΑΧ να στέκεται αντάξιος των απαιτήσεων εστιάζοντας στην βελτίωση της καύσης, την μείωση των απωλειών ισχύος και την αποδοτικότητα της ψύξης. Παράλληλα το γεγονός ότι το 25% των κατόχων ΝΜΑΧ το έχει για επαγγελματική χρήση, αποτελεί δείκτη αυξημένης αξιοπιστίας. Η Yamaha προέβη σε αλλαγές στο εσωτερικό του ώστε να συμμορφώνεται πλήρως με τις Euro5+ προδιαγραφές, διατηρώντας την απόδοση στα ίδια επίπεδα. Έτσι έχουμε νέο υδραυλικό τεντωτήρα με νέο κανάλι λίπανσης, νέα κυλινδροκεφαλή, αναβαθμισμένο στρόφαλο, νέο γρανάζι εκκεντροφόρου και έναν επιπλέον αισθητήρα οξυγόνου. Χάρη σε αυτές τις αλλαγές η ισχύς παραμένει στους 12,2 ίππους και τα 11,2ΝΜ ροπής, στις 8.000 και 6.000 στροφές αντίστοιχα, ενώ πάντα παρόν είναι και το σύστημα μεταβλητής λειτουργίας βαλβίδων VVA με τα δύο διαφορετικά προφίλ εκκεντροφόρου για τον βέλτιστο συνδυασμό επιδόσεων και οικονομίας. Εν αναμονή της αναλυτικής δοκιμής στην Ελλάδα όπου θα έχουμε την ακριβή μέτρηση, η κατανάλωση στους δρόμους της Βαρκελώνης κυμάνθηκε στα 2,6λ./100χλμ. σύμφωνα με το μετρητή της οθόνης. Αρκετά κοντά στα 2,2 λίτρα που ανακοινώνει η Yamaha, την ώρα μάλιστα που η οδήγηση στο επαρχιακό στροφιλίκι με συνεχώς τέρμα γκάζι συνέβαλε στην αύξηση της μέσης τιμής. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύστημα start-stop με έξυπνη γεννήτρια καθώς και σύστημα traction control που ελέγχει την ανάφλεξη και τον ψεκασμό καυσίμου σε ολισθηρές καταστάσεις, αμφότερα με δυνατότητα απενεργοποίησης.