Η Aprilia σχεδίασε έναν ολοκαίνουργιο 2κύλινδρο εν σειρά κινητήρα 660 κ.εκ, χρησιμοποιώντας σαν βάση τους δύο μπροστινούς κυλίνδρους από τον μεγάλο V4 του RSV4. Έτσι κατάφερε να κατασκευάσει ένα ιδιαίτερα δυνατό σύνολο, καθώς οι 100 ίπποι που αποδίδει μόνο με τετρακύλινδρο μπορεί να συγκριθούν σε αυτή την κατηγορία κυβισμού. Ο κινητήρας του RS 660 εκμεταλλεύεται τη δικύλινδρη διάταξή του με τον καλύτερο τρόπο, συνδυάζοντας τις μικρές διαστάσεις και το χαμηλό βάρος, με ροπάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών που θυμίζει V2, αφού η Aprilia επέλεξε χρονισμό ανάφλεξης 270ο.
Για να καταφέρει λοιπόν να αποδώσει 100 ίππους στις 10.500σ.α.λ και 6.8 χλγμ ροπής στις 8500σ.α.λ καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5, μεταφέρθηκε όλη η τεχνολογία από την εξέλιξη του RSV4. Η κεφαλή, ο θάλαμος καύσης και τα έμβολα τα οποία έχουν ίδια διάμετρο (81χιλ) αλλά μεγαλύτερη διαδρομή (63,9χιλ) προέρχονται από την μεγάλη αδελφή, όμως όλα τα εξαρτήματα του κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων των χυτεύσεων και των καλουπιών, έχουν σχεδιαστεί από την αρχή. Ο νέος κινητήρας διαθέτει οριζόντια διαχωρισμένο στροφαλοθάλαμο, ενώ στον ψεκασμό συναντάμε 2 μπεκ 48χιλ και αυλούς εισαγωγής διαφορετικού μήκους για απόδοση τόσο στις χαμηλές όσο και σε υψηλές στροφές.
Κάτι που έχει καθιερώσει η Aprilia εδώ και πολλά χρόνια στις μοτοσυκλέτες της είναι το ηλεκτρονικό γκάζι ride by wire με το οποίο φυσικά εξοπλίζεται και το RS 660. To ίδιο ισχύει και για τηνπλατφόρμα ηλεκτρονικών βοηθημάτων APRC (Aprilia Performance Ride Control) που στην περίπτωση του RS 660 συνδυάζεται με μονάδα IMU 6 αξόνων συντονίζοντας σε πραγματικό χρόνο και σύμφωνα με την κλίση τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της μοτοσυκλέτας που μόνο λίγα δεν είναι. Έτσι, τα 5 διαφορετικά riding modes (commute, dynamic, individual, challenge, time attack) συνεργάζονται με traction control, wheelie control και ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα, που ρυθμίζονται ξεχωριστά και παρέχουν τη δυνατότητα απενεργοποίησης. Το 6τάχυτο κιβώτιο διαθέτει συμπλέκτη ολίσθησης και quickshifter δύο κατευθύνσεων, ενώ υπάρχει ακόμη και cruise control, με αποτέλεσμα σε επίπεδο εξοπλισμού να το ζηλεύουν ακόμη και αρκετά ακριβότερες μοτοσυκλέτες. Αύξησε την ισχύ της RS 660 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.