Εργονομία – Aνεση
Εργονομία – Aνεση
Εργονομία – Aνεση
Εργονομία – Aνεση
Εργονομία – Aνεση
Εργονομία – Aνεση
  • Εργονομία – Aνεση
  • Εργονομία – Aνεση
  • Εργονομία – Aνεση
  • Εργονομία – Aνεση
  • Εργονομία – Aνεση
  • Εργονομία – Aνεση

Εργονομία – Aνεση

Οι «περιπετειώδεις» καταβολές του SR GT έχουν ευεργετικό αντίκτυπο και στην προσφερόμενη εργονομία. Ο αναβάτης τοποθετείται πάνω στο scooter και απολαμβάνει μια ψηλή και ξεκούραστη θέση οδήγησης. Κορμός σε όρθια στάση, πόδια σε ξεκούραστες γωνίες και χέρια σε σωστή απόσταση από το φαρδύ τύπου μοτοσυκλέτας με μεταλλικό καβαλέτο τιμόνι, σε μια θέση που θυμίζει μοτοσυκλέτα και εξασφαλίζει καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη ευκολία κατά την οδήγηση. Η μονοκόμματη σέλα με το μέτριας σκληρότητας αφρώδες, διαθέτει μεγάλα τμήματα για οδηγό και συνεπιβάτη και δεν θα τους καταπονήσει ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση. Ένα κουμπί στο εσωτερικό της ποδιάς ξεκλειδώνει ηλεκτρικά τη σέλα και δίνει πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο.


Τα 25 λίτρα χωρητικότητας αρκούν για την τοποθέτηση ενός full face κράνους και εξτρά αντικείμενων, όμως ο χώρος δεν φωτίζεται, ενώ δεν υπάρχει αμορτισέρ για τη στήριξη της σέλας όταν είναι ανοιχτή. Στο αριστερό μέρος της ποδιάς υπάρχει ντουλαπάκι για έξυπνη τοποθέτηση κινητού καθώς και υποδοχή USB για την άμεση φόρτιση του. Για την πληροφόρηση του αναβάτη, το SR GT χρησιμοποιεί τη μεγάλη ψηφιακή LCD οθόνη που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα του Group Piaggio, καθώς εκτός από ευανάγνωστη και πληρέστατη σε ενδείξεις, επιτρέπει την σύνδεση του smartphone με την πλατφόρμα πολυμέσων Aprilia Mia για διαχείριση κλήσεων, μουσικής και πλοήγησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σελίδα 1Aprilia SR GT 200 S - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Εργονομία – Aνεση
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά