Κινητήρας
Κινητήρας
Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας
  • Κινητήρας

Κινητήρας

Το SR GT 200 τροφοδοτείται από έναν ολοκαίνουργιο τετράχρονο μονοκύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα  τεχνολογίας i-get. Έχει χωρητικότητα 174 κυβικών και αποδίδει 17,7 ίππους στις 8.500σαλ. με μέγιστη ροπή 1,7 kg-m στις 7.000σαλ. Υιοθετεί τη λύση του αλουμινένιου κυλίνδρου με επίστρωση Nikasil, μια λύση που προέρχεται από τον κόσμο των μοτοσυκλετών και βελτιστοποιεί την απόδοση, την αξιοπιστία και την κατανάλωση καυσίμου. Παράλληλα, η μετάδοση CVT φέρει μεγαλύτερο συμπλέκτη και έχει επανασχεδιαστεί, ώστε να ταιριάζει με τις απαιτήσεις του νέου μοτέρ. Το SR GT 200 εξοπλίζεται με σύστημα Start - Stop με την ονομασία RISS (Regulator Inverter Start & Stop System), το οποίο ενοποιεί μίζα και γεννήτρια σε ένα κεντρικό εξάρτημα, σβήνοντας τον κινητήρα αυτόματα σε κάθε στάση και επανεκκινώντας τον με ένα απλό άνοιγμα του γκαζιού. Ο στόχος για μειωμένη κατανάλωση είναι απόλυτα εφικτός, καθώς η μέση τιμή περιορίζεται στα 3,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, γεγονός που μεταφράζεται σε περισσότερα από 280 χιλιόμετρα αυτονομίας από το 9αρι ρεζερβουάρ καυσίμου.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Επιδόσεις
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 4
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 10
40 - 80 (δευτερόλεπτα) 6,7
80 - 0 (μέτρα) 48
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,2

Σελίδα 1Aprilia SR GT 200 S - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Εργονομία – Aνεση
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά