Με σύμμαχο την εξαιρετική θέση οδήγησης και τον ζωηρό κινητήρα, το SR GT ξεδιπλώνει το Ιταλικό του ταπεραμέντο στους δρόμους της πόλης. Απόλυτα δεκτικό στις εντολές του αναβάτη σε αλλαγές κατευθύνσεων και επιτόπιους ελιγμούς, δίνει ξεχωριστό νόημα στην λέξη ευελιξία, διευκολύνοντας σημαντικά το έργο του στον πυκνό αστικό ιστό. Το νέο 200αρι μοτέρ ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία του SR GT καθώς συνδυάζει ποιότητα και ουσία. Σβέλτο σε επιδόσεις, «ξεκολλάει» με άνεση το ελαφρύ κορμί του Ιταλικού scooter σε κάθε φανάρι, ακόμα και δικάβαλο. Από την άλλη είναι αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση, χάρη και στην πολύτιμή συμβολή του start-stop, γεγονός που τον καθιστά ιδανικό για χρήση 24/7. Με την ίδια ευκολία, το SR GT θα κινηθεί σε υπεραστικές διαδρομές όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν, με βασικό πλεονέκτημα την ποιοτική κύλιση και την οδηγική σταθερότητα ακόμα και κοντά στην τελική των 125+χιλ./ώρα. Οι προσπεράσεις γίνονται με ασφάλεια χωρίς αίσθημα εγκατάλειψης όταν τα χιλιόμετρα αυξάνονται, ενώ το SR GT θα διατηρήσει τα 110 χλμ./ώρα παντού, ακόμα και σε παρατεταμένη ανωφέρεια.
Σύμφωνα με τα adventure χαρακτηριστικά του, το SR GT δεν θα πει όχι στο χώμα. Δεν έχει φτιαχτεί για enduro καταστάσεις, αλλά θα σε πάει στον προορισμό σου όταν θελήσεις να πατήσεις ένα βατό χωματόδρομο ή να προσεγγίσεις μια απομονωμένη παραλία. Το στήσιμο του SR GT ακολουθεί την σπορ φιλοσοφία της Aprilia. Το άκαμπτο πλαίσιο με το ιδανικό ζύγισμα και τις σωστά «κουρδισμένες» αναρτήσεις συνεργάζονται θαυμάσια με τα άψογα σε συμπεριφορά Michelin Anakee Street, ακόμα και σε ζωηρό ρυθμό. Σε σημεία με εμπόδια και λακκούβες, η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, βοηθούν στην απορρόφηση των κραδασμών και την εύκολη διέλευση ανεξάρτητα από την κατάσταση του εδάφους. Μοναδική ένσταση τα πίσω αμορτισέρ. Η μαλακή ρύθμιση τους δεν προβληματίζει όταν είσαι μόνος αλλά με συνεπιβάτη «τερματίζουν» σε έντονες κακοτεχνίες. Στα συν προστίθεται και το σύστημα πέδησης, με μπόλικη δύναμη στις επιβραδύνσεις ιδιαίτερα από τον εμπρός δίσκο. Το πίσω φρένο απαιτεί μεγαλύτερο βαθμό ελέγχου και αίσθησης, καθώς η απουσία ABS θα μπλοκάρει τον πίσω τροχό σε απότομο φρενάρισμα. Ωστόσο οι δύο δίσκοι μαργαρίτα προσφέρουν ασφαλέστατη και τάχιστη ακινητοποίηση όποτε τους ζητηθεί.