Η Arai και το Isle of Man TT συνεργάστηκαν με τον Aldo Drudi, ο οποίος είναι επίσης υπεύθυνος για πολλά από τα σχέδια κρανών που βλέπετε στα MotoGP, για να σχεδιάσουν τη νέα περιορισμένη έκδοση του RX-7V Evo, αφιερωμένη στο ΤΤ του 2023.
Η Arai έχει πλέον περάδοση σε αυτά τα ειδικά κράνη, κάνοντάς το πρώτη φορά το 2007, και τα κράνη της ειδικής έκδοσης TT είναι πάντα μια δημοφιλής κυκλοφορία. Φυσικά, η έκδοση TT χρησιμοποιεί το τυπικό RX-7V ως βάση για τα νέα γραφικά, που σημαίνει ότι έχει την πιστοποίηση ECE R22.06 ως βασική έκδοση, καθώς και την άνετη εφαρμογή και τον ισχυρό εξαερισμό που χαρακτηρίζουν αυτό το κράνος.
Με την νέα προδιαγραφή ECE R22-06.
Το RX-7V EVO αντιπροσωπεύει την κορυφή της γνώσης, της εμπειρίας και της τεχνογνωσίας της Arai στην τεχνολογία κράνους. Με ένα εντελώς νέο εξωτερικό κέλυφος PB-SNC², το επαναστατικό σύστημα ζελατίνας VAS («Σύστημα μεταβλητού άξονα») και μια σημαντική αυξημένη ομαλότερη περιοχή γύρω από τους κροτάφους, το RX-7V αποτελεί το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία premium κράνους. Από την καινούργια επένδυση αντιμικροβιακού υλικού με ακόμη πιο λεπτό πλαίσιο, μέχρι τους νέους αεραγωγούς, τον βελτιωμένο διαχύτη και τα ενσωματωμένα κανάλια αέρα, κάθε μέρος δείχνει την προσοχή στη λεπτομέρεια που είναι τόσο χαρακτηριστική για την Arai.
Η Arai βελτιώνει συνεχώς την απόδοση “glancing off” μαθαίνοντας από πραγματικά σενάρια. Χάρη στο νέο ισχυρότερο και ομαλότερο κέλυφος και το VAS, το RX-7V είναι πιο κοντά στο ιδανικό σχήμα κράνους από ποτέ. Με το VAS, η θέση στερέωσης της ζελατίνας μειώνεται κατά 24 χιλιοστά, επιδιώκοντας το ιδανικό πιο ομαλό σχήμα που αυξάνει την ικανότητα απομάκρυνσης ενέργειας. Ως αποτέλεσμα, αυτό κατέστησε δυνατό το κέλυφος να είναι εντελώς λείο πάνω από τη γραμμή δοκιμής του προτύπου Snell.
Τα συνδυασμένα συστήματα προσφέρουν εξαιρετικό και αποτελεσματικό αερισμό.Ο νέος άνω αγωγός παρέχει 11% περισσότερη ροή αέρα,με μεγαλύτερους διακόπτες για αβίαστη λειτουργία. Το κανάλι καθοδηγεί τον αέρα από την περιοχή της θυρίδας των ματιών προς τους πλευρικούς αγωγούς.Ο νέος διαχύτης έχει μήκος 20 mm με βελτιωμένη αεροδυναμική και 19% μεγαλύτερες ποσότητες εισαγωγής, και οι δύο συνεργάζονται με το Air Wing για τη βελτίωση της σταθερότητας. Το κάλυμμα του πηγουνιού εμποδίζει την εισβολή του αέρα και αντλεί περισσότερο αέρα από την περιοχή του στόματος.